Zasilacz
janekr
2023-12-16 15:55:22 UTC
Przypuszczam, że taki lub podobny zasilacz załatwi sprawę:
https://allegro.pl/oferta/zasilacz-regulowany-3v-6v-9v-12v-z-regulacja-uniwersalny-6x-wtyk-mocny-2-5a-14742855870

Tu jest opis, jaki powinien być zasilacz:
https://www.diyforums.net/ac-adaptor-for-keyboard-436777.html
J.
Andrzej P. Wozniak
2023-12-16 16:40:09 UTC
Post by janekr
https://allegro.pl/oferta/zasilacz-regulowany-3v-6v-9v-12v-z-regulacja-u
niwersalny-6x-wtyk-mocny-2-5a-14742855870
https://www.diyforums.net/ac-adaptor-for-keyboard-436777.html
Do miecza świetlnego ani tricordera się nie nadaje. To do czego ma być?
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
jn
2023-12-16 16:44:36 UTC
Używa Thunderbirda. Chyba go rozumiem. Zwykła pomyłka.
janekr
2023-12-16 17:12:58 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by janekr
https://allegro.pl/oferta/zasilacz-regulowany-3v-6v-9v-12v-z-regulacja-u
niwersalny-6x-wtyk-mocny-2-5a-14742855870
Do miecza świetlnego ani tricordera się nie nadaje. To do czego ma być?
No, najciekawszy Zasilacz był w Krokach w Nieznane 3 (Specjalista,
Robert Sheckley)
"Chcąc nakarmić resztę, Zasilacz przysunął się do najbliższego
Akumulatora, żeby się naładować, po czym wewnątrz swego ciała
przetworzył energię na różne substancje, którymi żywili się poszczególni
członkowie Załogi.
Oko żyło wyłącznie łańcuchem chlorofilowym; Gadacz żywił się
węglowodorami, Ściany związkami chloru. Dla Doktora Zasilacz przygotował
krzemianowe owoce, takie, jakie rosły na jego rodzinnej planecie."
--
J.R.
http://media.wind-forge.co.uk/
Ghost
do camlocka
Ghost
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS089frb1lNc86X5H8DO8kHF1EQx1LR1BsCfA&usqp=CAU
Andrzej P. Wozniak
2023-12-18 18:15:26 UTC
Post by Ghost
Post by Ghost
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by janekr
[...]
Etam. Do CommLocków to są stacje dokujące:
https://catacombs.space1999.net/main/cguide/umcomlock.html
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
Ghost
no ale docking station nie sa napedzene zderzakami łagiewki przeciez
Andrzej P. Wozniak
2023-12-19 02:08:49 UTC
Post by Ghost
Post by Andrzej P. Wozniak
do commlocka - sorry
[...]
Nie rżnij głupa. Zderzaki to mają Eagle.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
Ghost
2023-12-19 14:42:25 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Ghost
Post by Andrzej P. Wozniak
do commlocka - sorry
[...]
na stopkach

Andrzej
2023-12-17 07:56:32 UTC
Post by janekr
https://allegro.pl/oferta/zasilacz-regulowany-3v-6v-9v-12v-z-regulacja-uniwersalny-6x-wtyk-mocny-2-5a-14742855870
https://www.diyforums.net/ac-adaptor-for-keyboard-436777.html
Chmurka znowu mnie olała, próbuję jescze raz"

Za dawnych lat miałem podobny keyboard. Może jeszcze leży gdzieś u
siostry bo go oddałem siostrzeńcom. Też był na 6 baterii typu c, więc
napięcie zasilania powinno być 9V. Podejrzewam, że wystarczy 500mA więc
ten zasilacz powinien być w porządku. Coś mi jednak chodzi po głowie, że
polaryzacja była odwrotna, tzn, plus miał na zewnątrz wtyku a plus
wewnątrz. Miałem również podobny zasilacz z wymiennymi końcówkami, które
można było zakładać tak, że na zewnątrz był plus albo minus. Sprawdź czy
to możliwe w tym zasilaczu inaczej grozi ci przeróbka.

Edit:
Do 7-oktawowego Rolanda jest zasilacz 4A. Wtyk minusa też jest wewnątrz.
Ale skoro masz w swoim KB zasilanie ze zwykłych ogniw typu "C" to
znaczy, że prąd zasilania musi być mniejszy od prądu zwarciowego dla
tych ogniw wynoszącego 1,5A.
Adam
2023-12-19 10:36:14 UTC
Post by Andrzej
(...)
[...]
To już wiem, po co są te wymienne wtyki.
Wkłada się na chwilę taki wtyk, co ma "plus miał na zewnątrz wtyku a plus
wewnątrz", aby instrument nabrał trochę plusów, później wtyk zamienia się
na taki z dwoma minusami, i po kilku takich cyklach można już zagrać akord
albo i dwa.
--
Pozdrawiam.

Adam
Andrzej
2023-12-19 14:39:45 UTC
Post by Adam
Post by Andrzej
(...)
[...]
Miło mi, że mój wpis doczekał się chociaż takiej odpowiedzi.