Modyfikowany Węgiel w TV
Freja Draco
2017-12-04 21:04:36 UTC
http://www.chip.pl/2017/12/modyfikowany-wegiel-najnowszy-serial-netflixa/

Netflix przymierza się, żeby nakręcić na jego podstawie serial.

Nie wiem czy się cieszyć, czy się bać, żeby tego nie okroili, nie
uprościli itp. W TV w podobnym zakresie posthumanistycznej ekstrapolacji
poruszały się tylko niektóre odcinki "Czarnego Zwierciadła", no ale to
był prawie kameralny serial, a toto drogie ma być. Najdroższe w
Netflixowej historii, więc może być silna pokusa, żeby dawało się
później możliwie szeroko sprzedać.
--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.
radek
2017-12-05 06:59:39 UTC
Post by Freja Draco
[...]
do tego dorzuć jeszcze Wiedzmina, jakby się zabrali dodatkowo za
universum HALO to biorę roczny urlop i oglądam :D

r.
Freja Draco
2023-12-07 11:50:31 UTC
Post by Freja Draco
[...]
Ha! Przez tą dziurę w wątkach można teraz swoje stare posty zobaczyć. A
w międzyczasie serial nakręcili a ja obejrzałam. Wyszło mało filmowo i
mocno kameralnie, ale klimat był w dużej mierze zachowany i oglądało się
przyjemnie. Jak na "standardy" obecnego "adaptowania" książek, to była
to adaptacja wręcz niewolniczo wierna oryginałowi.

Przy okazji: w międzyczasie oglądałam jakieś animie osadzone w świecie
Modyfikowanego węgla i to anime uznaję za bardzo dobre i jeszcze lepiej
oddające klimat tego świata, chociaż historii, którą w nim przedstawiono
nie znałam wcześniej z książek.
--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa