Paradyzja w Teatrze TV - pamięta ktoś?
dink
2008-09-02 13:43:57 UTC
...bo ja pamiętam :-) jeszcze cz-b tv miałem, tzn. rodzice mieli. i grał
młody stary Opania. Ktoś ma pomysł gdzie to znaleźć? TVP ma jakieś archiwa
do ściągnięcia, bo na torrentach nic nie znalazłem? :-)
--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl
Tsunami Volunteer Center - www.tsunamivolunteer.net
Piotr W. Cholewa
2008-09-02 15:20:36 UTC
Post by dink
...bo ja pamiętam :-) jeszcze cz-b tv miałem, tzn. rodzice mieli. i grał
młody stary Opania. Ktoś ma pomysł gdzie to znaleźć? TVP ma jakieś archiwa
do ściągnięcia, bo na torrentach nic nie znalazłem? :-)
Wiele razy szukaliśmy. Może w końcu komuś się uda. Trzymam kciuki

PWC
--
Look closer and you may recoil in surprise,
At web-footed fascists with mad little eyes.
Ducks, Ducks!
Marrcino
2008-09-04 12:23:52 UTC
Post by Piotr W. Cholewa
Post by dink
[...]
Dotąd nie wiedziałem, ale to byłoby piękne...

Marrcino
Piotr W. Cholewa
2008-09-04 15:02:38 UTC
Post by Marrcino
Post by Piotr W. Cholewa
Post by dink
[...]
W ogóle to od czasu do czasu, zamiast Kobry - to był taki teatr
telewizji z kryminałami, całkiem niezły zresztą - leciał teatr
sensacji i fantatsyki SFINKS. Ten zajdel był w ramach tegoż. Ale to
nie był chyba jedyny program, pamiętam jakieś inscenizacje
Fiałkowskiego itd. Ale jeśli nie zachowały się bardziej popularne
Karabert Starszych Panów, to na to bym nie liczył.

PWC
Ducks, Ducks!
Greg
2008-09-05 08:42:27 UTC
A kto występował i kto prowadził "Kosmiczny test"?
Yay, tam pierwszy raz zobaczyłem fragment "Flasha Gordona" :>

Pozdrawiam
Greg
--
843rd Bomb Wing Strategic Air Command
PEACE IS OUR PROFESSION
Piotr W. Cholewa
2008-09-05 09:10:23 UTC
On Fri, 5 Sep 2008 01:42:27 -0700 (PDT), Greg
Post by Greg
A kto występował i kto prowadził "Kosmiczny test"?
Yay, tam pierwszy raz zobaczyłem fragment "Flasha Gordona" :>
Pomysłodawcą był Romek Szoka - kiedyś fan z Łodzi, teraz nie wiem.

PWC