[OT] siatka na kota
cana
2023-11-04 15:46:12 UTC
jaka będzie optymalna na balkon?
tak by jeszcze sie dała obrastać jiaogulanowi lub bluszczom?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2023-11-04 15:46:49 UTC
jn
2023-11-04 18:27:25 UTC
Kot cię zaatakował?
Ghost
2023-11-04 19:19:31 UTC
Post by jn
Kot cię zaatakował?
kot prezesa
Ghost
2023-11-04 19:19:56 UTC
Post by Ghost
Post by jn
Kot cię zaatakował?
kot prezesa
alebo szródingera
cana
2023-11-05 16:11:46 UTC
qrna, trzy odpowiedzi i brak odpowiedzi, to i tak lepiej niż na
b3d, ale tak samo nędzne...
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Ghost
2023-11-05 17:44:29 UTC
Post by cana
qrna, trzy odpowiedzi i brak odpowiedzi, to i tak lepiej niż na
b3d, ale tak samo nędzne...
Zauwaz, ze i tak dobrze bo nie bylo propozycji likwidacji balkonu
tudziez kota.
cana
2023-11-05 18:06:31 UTC
kicia moze w domu robić co chce, ale jest dobrze wychowana,
ale balkon na 3 pietrze odwiedzany przez sierpówki, kosy i
szpaki to dla niej zagrożenie, moze nie mieć tyle farta co jej
poprzedniczka
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2023-11-05 20:21:06 UTC
Post by cana
kicia moze w domu robić co chce, ale jest dobrze wychowana,
ale balkon na 3 pietrze odwiedzany przez sierpówki, kosy i
szpaki to dla niej zagrożenie, moze nie mieć tyle farta co jej
poprzedniczka
Źle cię zrozumiałem. Myślałem że kot odwiedza twój balkon, znaczy teren
a ty chcesz założyć antykocią siatkę.
Arivald
2023-11-06 06:55:07 UTC
Post by cana
qrna, trzy odpowiedzi i brak odpowiedzi, to i tak lepiej niż na
b3d, ale tak samo nędzne...
Jak ma coś na niej rosnąć, to unikał bym plastików, a w zasadzie tanich
siatek odlewanych z plastiku. Są tanie, UV niszczy ich strukturę i stają
się kruche po paru latach. Ja mam taką na balkonie, ale u mnie nic na
niej nie rośnie, a zamontowana jest na haczykach więc nie mam problemu z
wymianą co kilka lat.

Lepsza jest siatka stalowa, ale tu trzeba dobrze dobrać powłokę
zabezpieczającą przed rdzewieniem. Ze względy na rośliny nie będzie jej
można już malować, więc szukał bym ocynkowanej lub galwanizowanej.
Raczej zgrzewana niż pleciona, nie będzie się wycierać powłoka na
skrzyżowaniach drutów.
Przykład:
https://www.castorama.pl/siatka-ogrodzeniowa-zgrzewana-blooma-1-x-5-m-stal-galwanizowana/3663602731221_CAPL.prd

Inna opcja, może najlepsza, to siatka pleciona z linki z tworzywa
sztucznego odpornego na UV. IMO dobrym pomysłem jest szukanie "siatki na
kota", są domyślnie przeznaczone do użycia na balkonach. Jak kot lubi
gryźć, to weź wersję z wplecionym drutem. Jak przy okazji chcesz się
zabezpieczyć przed ptakami, to wybierz coś z mniejszym oczkiem.
Przykład:
https://www.siatki.linarem.pl/k491,siatki-ochronne-na-balkon-siatki-dla-kota-na-wymiar.html
Arivald
cana
2023-11-06 18:49:53 UTC
dzięki, muszę przemyśleć która spełnia obydwa założenia i będzie
prostsza w montażu :-)
bo sygnaturka zobowiązuje :-D
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Freja Draco
2023-11-07 07:36:33 UTC
Freja Draco
2023-11-07 07:38:33 UTC
Post by Ghost
Post by Ghost
Post by jn
Kot cię zaatakował?
kot prezesa
alebo szródingera
To ja już teraz wiem!

PiS znajduje się aktualnie w superpozycji kwantowej: wygrał i przegrał
wybory jednocześnie.
--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen
Ghost
2023-11-07 09:10:20 UTC
Post by Freja Draco
Post by Ghost
Post by Ghost
Post by jn
[...]
czy superpozycja to cos zwiazanego z sexem?

cana
2023-11-04 15:47:41 UTC
sorki, nie tu miało polecieć :-)