ChatGPT
Ghost
2023-09-18 18:15:16 UTC
Jedna aplikacyjka bedaca owijka wokol internetowej wyszukiwarki. Z puntu
widzenia funkcjonalnosci niczym wiecej. Stala sie nagle synonimem
sztucznej inteligencji, dla plebsu, dziennikarzyn... a nawet
niedorobionych profesórów (https://tiny.pl/cfjb5 ciezko znalezc zdanie
nie bedace bzdura).

Nagle panika, pokona nas i pożre nas.

Ciekawe, ze kilkadziesiat lat temu powstanie komputerow (mózgów
elektronowych) bylo witane jako wybawienie, choc hype i oczekiwania
rownie przesadzone.

Ale najlepsze - programisci zostana zastapieni przez sztuczna
inteligencje, bo w testach rekrutacyjnych chatGPT dostaje wysokie
wysokie wyniki.

Ojapierdole.
jn
2023-09-18 18:31:41 UTC
Post by Ghost
[...]
O sztucznej inteligencji w sądach jeśli dobrze pamiętam...

https://yt.artemislena.eu/watch?v=0I7IiDonT9w
Freja Draco
2023-09-20 19:03:27 UTC
Post by Ghost
[...]
Cóż, nie pierwsza to i zapewne nieostatnia przehypowana technologia jaką
miałam okazję oglądać.
Freja Draco
Dawid Rutkowski
2023-09-21 14:22:24 UTC
Post by Ghost
Ale najlepsze - programisci zostana zastapieni przez sztuczna
inteligencje, bo w testach rekrutacyjnych chatGPT dostaje wysokie
wysokie wyniki.
Czas się przekwalifikować na sprzątacza.
Ale to i tak lepsze, niż czekająca nas w niedalekiej już przyszłości
Dżihad Butlerjańska, w wyniku której komputery zostaną zniszczone, a programiści zgładzeni
(nie moje, reminescencje - choć firefox chciałby reminiscencje - ot, też przykład "AI - z lat gdy p.r.h.n. żyło
i kwitło - jak widać wszystko co dobre przemija :((( ).
Freja Draco
2023-09-22 19:16:47 UTC
Post by Dawid Rutkowski
ot, też przykład "AI - z lat gdy p.r.h.n. żyło
i kwitło
E, że co?
Freja Draco
Arivald
2023-09-22 19:46:31 UTC
Post by Freja Draco
Post by Dawid Rutkowski
ot, też przykład "AI - z lat gdy p.r.h.n. żyło
i kwitło
E, że co?
Zgaduję że pl.rec.humor.najlepsze
Arivald
Dawid Rutkowski
Ale może Freji chodziło o konstrukcję zdania.
Ghost
2023-09-23 09:46:58 UTC
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
Ale najlepsze - programisci zostana zastapieni przez sztuczna
inteligencje, bo w testach rekrutacyjnych chatGPT dostaje wysokie
wysokie wyniki.
Czas się przekwalifikować na sprzątacza.
droga wolna, moich wyborow zyciowych nie ustalaja niedorobieni
pismakowie, alebo "profesóry" z mysiej dzióry
Dawid Rutkowski
2023-09-23 20:19:28 UTC
Post by Ghost
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
[...]
Spoko, inżynier i sprzątał będzie dobrze.
Ale taki jesteś chojrak i naprawdę sîę
nie boisz Dżihad Butlerjańskiej?
Bo to jednak nie pismak ani profesorek,
a sam Frank Herbert (echh, być Polakiem,
przez wiele lat sądziłem, że "Diunę" napisał
Zbigniew i zachodziłem w głowę, jak to możliwe ;)

No chyba że, parafrazując:
"Podsłuchowywać? Podsłuchowywać?
Podsłuchowywać to my, a nie nas!"
przyjmiemy:
"Dżihad? Dżihad? Dżihad to my, a nie nas" ;>
Ghost
2023-09-23 20:42:31 UTC
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
[...]
a ten franek to jakis pambuk?
piłeś
Dawid Rutkowski
2023-09-25 12:04:46 UTC
Post by Ghost
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
Post by Dawid Rutkowski
Post by Ghost
[...]
Sam PamBuk to może nie, ale wg mnie level PamBuczek osiągnął.
Lepszego do czytania nie trafiłem, jedynie może Heinlein i Lem blisko, ale w zupełnie innym stylu.
Post by Ghost
Post by Dawid Rutkowski
[...]
Ale że Zbigniew czy z dżihadem?
Pić nie piłem, choć może by się przydało - może dziś w końcu golnę "nalewki na przeziębienie"
(niektórzy podpisywali "anty-covid" ;) przygotowanej na pikniku 2 tygodnie temu
i wczoraj zlanej, choć nabrała groźnego koloru. Ale nie, miała po zlaniu jeszcze 2 miesiące postać,
może jakieś powolne reakcje jądrowe jeszcze tam zachodzą, jak w "wyłączonym" reaktorze jądrowym,
chłodzić nadal trzeba.
Ale możliwe że oryginał "podsłuchowywać" z procentów się wywodzi.
Ja na dżihad iść nie mogę, zbyt skutecznie wydepilowałem sobie brodę pińcetką.