Quiz 2023/15: UE v. USA v. Chiny(+AI)
A. Filip
2023-09-22 11:54:13 UTC
W jakiej polskiej serii tak walczą w kosmosie?
IMHO Seria jest całkiem niezła choć początek był najlepszy.

A to że Rosja nie jest tam kolejną potęgą to oczywista rusofobia! ;-)

P.S. Przejąłem quiz zgodnie z regułą:
Po tygodniu bez (aktywnego) quizu kto pierwszy (chętny) ten lepszy.
--
A. Filip
cana
2023-09-22 12:55:32 UTC
proste i nawet niedawno wyszedł ostatni tom :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2023-09-22 13:20:17 UTC
Post by cana
proste i nawet niedawno wyszedł ostatni tom :-)
No to napisz i organizuj kolejny quiz czyli bezwstydną reklamę w duchu
całkiem fajną książkę jeszcze pamiętam :-)

A seria taka "proroczo trafiona" pod trendy które nastąpiły:
1. Rosji niet
2. AI szalały, szaleją i trzęsą światem (Chinami)
--
A. Filip
cana
2023-09-22 15:50:20 UTC
dajmy szansę innym :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Arivald
2023-09-22 19:40:16 UTC
Post by cana
dajmy szansę innym :-)
Inni też nie maja pomysłu na pytanie :-)
Arivald
A. Filip
2023-09-22 19:57:20 UTC
Post by Arivald
Post by cana
dajmy szansę innym :-)
Inni też nie maja pomysłu na pytanie :-)
Spojrzysz trzy razy na półkę z książkami i inspiracji nie będzie? :-)
Chociaż u mnie tak w połowie przypadków to tylko zaczyna ciąg skojarzeń
do czegoś co na półce nie stoi.
--
A. Filip
cana
2023-09-23 16:46:03 UTC
a gdzie druga podpowiedź?
wybacz iż podałem pierwszą :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2023-09-23 19:08:38 UTC
die zeit is um?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2023-09-24 15:47:09 UTC
cykl Algorytm Wojny - Michał Cholewa
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2023-09-24 16:44:12 UTC
Post by cana
cykl Algorytm Wojny - Michał Cholewa
Gratuluje zwycięstwa i nagrody w postaci zorganizowania kolejnego quizu
:-)

Moje sugestie to warto zacząć czytać serie ale bez (twardego)
nastawienia że się będzie chciało doczytać do końca.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Cholewa#Tw%C3%B3rczo%C5%9B%C4%87
Post by cana
Cykl Algorytm Wojny[10]
Gambit, WarBook 2012