gröpa rzyje jeszcze
cana
2023-09-18 17:44:10 UTC
Panie, Panowie, Panoramy i śmigłowce szturmowe....
ktoś tu jeszcze zagląda?
ktoś tu jeszcze napisze?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Ghost
2023-09-18 18:01:34 UTC
Post by cana
Panie, Panowie, Panoramy i śmigłowce szturmowe....
ktoś tu jeszcze zagląda?
ktoś tu jeszcze napisze?
ja,
ja
i ja
jn
2023-09-18 18:03:32 UTC
Post by cana
Panie, Panowie, Panoramy i śmigłowce szturmowe....
ktoś tu jeszcze zagląda?
ktoś tu jeszcze napisze?
_________________________
< Zaglądam codziennie. :) >
-------------------------
\ ^__^
\ (oo)\_______
(__)\ )\/\
||----w |
|| ||
Ghost
2023-09-18 18:07:38 UTC
[...]
        \   ^__^
         \  (oo)\_______
            (__)\       )\/\
                ||----w |
                ||     ||
wyglada, ze wszyscy paczom i siem wstydzom odezwac
jn
2023-09-18 18:18:15 UTC
Post by Ghost
wyglada, ze wszyscy paczom i siem wstydzom odezwac
________________________
< Nie ma o czym pisać... >
------------------------
\
\ \_\_ _/_/
\ \__/
(XX)\_______
(__)\ )\/\
||----w |
|| ||
Ghost
2023-09-18 18:37:22 UTC
Post by Ghost
wyglada, ze wszyscy paczom i siem wstydzom odezwac
 ________________________
< Nie ma o czym pisać... >
 ------------------------
  \
   \   \_\_    _/_/
    \      \__/
           (XX)\_______
           (__)\       )\/\
               ||----w |
               ||     ||
zarty
Freja Draco
2023-09-20 18:59:58 UTC
Post by cana
Panie, Panowie, Panoramy i śmigłowce szturmowe....
ktoś tu jeszcze zagląda?
ktoś tu jeszcze napisze?
Ja czasem zaglądam :)
Freja Draco
Andrzej Brozi
2023-09-20 21:03:52 UTC
Post by Freja Draco
Panie,  Panowie,  Panoramy i śmigłowce szturmowe....
ktoś  tu jeszcze  zagląda?
ktoś  tu jeszcze napisze?
Ja czasem zaglądam :)
Ja też ;) ale tylko popatruję.
Ale pomyślałem, że jak jeszcze z rok czy dwa pozwlekam, to już zupełnie
nie będzie kogo spytać.

Zawsze mi się wydawało, że to w Niebezpiecznych wizjach (dawno temu
pożyczonych, po angielsku) czytałem opowiadanie.
W tym opowiadaniu znaleźli jakiś sposób do zaglądania do równoległych
wszechświatów. I w jednym z nich natknęli się na Ziemię, na której jakaś
zaraza wybiła chyba wszystkie ssaki. Ludzie oczywiście sobie z tym
poradzili - oprócz "normalnych" ludzi byli też ludzie "hodowlani" - na
mięso, mleko itd.
No i ostatnio zajrzałem do "Niebezpiecznych wizji" (ISBN 83-88431-65-X)
i ni cholery niczego takiego tam nie widzę.
No to co to było? I gdzie mogłem to widzieć?

Czołem
Andrzej Brozi
Dawid Rutkowski
A było wyjaśnione, czemu zaraza nie wybiła ludzi?
jn
2023-09-21 15:10:52 UTC
Jako jedyni mieli Ministerstwo Zdrowia?
Dawid Rutkowski
2023-09-21 20:46:14 UTC
Post by jn
Post by Dawid Rutkowski
A było wyjaśnione, czemu zaraza nie wybiła ludzi?
Jako jedyni mieli Ministerstwo Zdrowia?
Masz na myśli "obostrzenia"?
Np. zamknęli lasy?
Ciekawe czy ktoś to wcześniej w SF opisał,
łącznie z konferencjami i tym, że dane
"obostrzenie" wchodziło np. 2 tygodnie od wymyślenia...
Umyka z pamięci, a to przecież nie była SF
tylko nasza rzeczywistość...

A może ludzie to nie ssaki?
Tak jak "Jezus nie był żydem/Żydem!"?
jn
2023-09-23 07:41:30 UTC
Post by Dawid Rutkowski
Post by jn
Post by Dawid Rutkowski
A było wyjaśnione, czemu zaraza nie wybiła ludzi?
Jako jedyni mieli Ministerstwo Zdrowia?
Masz na myśli "obostrzenia"?
Np. zamknęli lasy?
Żartowałem a oznaczyć zapomniałem.

Andrzej Brozi
2023-09-21 15:42:49 UTC
Post by Dawid Rutkowski
[...]
A było wyjaśnione, czemu zaraza nie wybiła ludzi?
Nie pamiętam. Utkwiła mi tylko w pamięci hodowla na mięso itp.
A ta "ludzka" część ludzkości była, o ile pamiętam, bardzo miła,
sympatyczna, ogólnie humanizm i humanitaryzm najwyższej klasy.

Czołem
AB
Ghost
2023-09-21 19:02:17 UTC
[...]