tłumaczenia anglojęzycznych opowiadań SF ze złotego wieku
Freja Draco
2023-10-03 12:14:10 UTC
Ktoś tu parę lat temu wrzucił linka do strony zawierającej tłumaczenia
klasycznych opowiadań SF sprzed kilku dekad. Tylko, nie mogę znaleźć
tego posta ani tej strony.

Ktoś pamięta? Ktoś pomoże?
Freja Draco
Freja Draco
2023-10-03 17:11:37 UTC
Post by Freja Draco
Ktoś tu parę lat temu wrzucił linka do strony zawierającej tłumaczenia
klasycznych opowiadań SF sprzed kilku dekad. Tylko, nie mogę znaleźć
tego posta ani tej strony.
Ktoś pamięta? Ktoś pomoże?
No i znalazłam, ale strasznie się namęczyłam.

W poście pt: Tłumaczenia Bartkiewicza

Andrzej pisał:

/---------------
Jakiś czas temu podawałem link do opowiadań ze starych magazynów
amerykańskich, które dokonał nasz kolega.
Dzisiaj wlazłem tam znowu z powodu własnej głupoty: Zbyt dokładnie
wyczyściłem komputer z niepotrzebnych plików. Otóż kolega działa nadal.
https://archive.org/search.php?query=bartkiewicz
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię takie starocie.
\---------------
Freja Draco
jn
2023-10-03 18:05:32 UTC
Podobno w Usenecie bardzo łatwo się szuka.
2023-10-04 21:00:56 UTC
Post by Freja Draco
Post by Freja Draco
[...]
Cóż.

Z upływem czasu oraz zdobytym doświadczenien i kolejnym etapem rozwoju
naszego umysłu, postrzeganie Świata, Sztuki, Ludzi zmienia się. Nie wiem
jak Wy tego doświadczacie, ale ja np. pewne sprawy odbieram jako
wyjątkowo infantylne, z kolei inne bardzo (wg mnie) poważne, inne z
kolei ignoruję jako zbędne dla mojego rozumienia Universum - szeroko
rozumianego.

Wracając jednak do tematu poruszonego przez Freję - (przepraszam, że
ględzę) tak, lubię takie starocie.
Mogę je porównać do dokonań nam współczesnych Twórców. I, często wpadam
w zadumę nad dziełami lub zdumienie - żartobliwe bądź nie :)