Quiz 164/2020
cana
2020-10-04 05:41:00 UTC
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do 13stu?

mile widziany autor lub nazwa cyklu
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Andrzej P. Wozniak
2020-10-04 10:11:21 UTC
Post by cana
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do 13stu?
Do czego nie potrafi liczyć? Do lestu?
Możesz napisać poprawnie po polsku?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Leet_speak
https://pl.wiktionary.org/wiki/lest
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
cana
2020-10-04 10:50:33 UTC
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do trzynastu?

   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Andrzej P. Wozniak
2020-10-04 15:05:48 UTC
Post by cana
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do trzynastu?
To znaczy że nie nadaje się ani na poetę ani na brydżystę.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
cana
2020-10-04 16:17:15 UTC
gdyby się zastanowić to ta trzynastka ma coś wspólnego z
zapobieganiem efektowi umiejętności klecenia rymów i "gry
zespolowej" :-)

i jest to jakaś podpowiedź, choć prawdziwa jutro rano
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2020-10-05 04:42:58 UTC
Co to znaczy iż  ktoś  nie potrafi liczyć  do trzynastu ?
mała podpowiedź:
to powiedzonko ze świata Delta
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2020-10-06 05:30:37 UTC
Post by cana
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do trzynastu ?
to powiedzonko ze świata Delta
Delta to świat równoległy a autorka pochodzi zza wschodniej granicy
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2020-10-07 15:43:38 UTC
nikt, nic?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
2020-10-07 17:36:29 UTC
quiz zdechł, wiec wraca do poprzednika
Post by cana
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do trzynastu?
znaczy to iż ma problemy z antykoncepcją i sieje bękartami na
prawo i lewo

Oksana Pankiejewa "Przekraczając granice"
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Artur Stachura
2020-10-08 19:36:30 UTC
Post by cana
Co to znaczy iż ktoś nie potrafi liczyć do trzynastu?
znaczy to iż ma problemy z antykoncepcją i sieje bękartami na
prawo i lewo
Oksana Pankiejewa "Przekraczając granice"
Ale napisz może, czy rzecz jest warta czytania...
Artur Stachura
A. Filip
2020-10-08 20:33:13 UTC
Post by cana
[...]
Kwestia gustu. Mi się w miarę podobało bez rzucenia na kolana.
Dla mnie jest tak w okolicach połowy tego co przeczytałem bez rzucenia
nim doczytałem książkę do końca.

Cała seria ma 13 książek z czego 4 już wydane po polsku [A].
Można na próbę zacząć czytać pierwszą i zdecydować samemu co dalej
bo "Gusta są różne".

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Oksana_Pankiejewa#Cykl_Kroniki_Dziwnego_Kr%C3%B3lestwa
--
A. Filip
cana
2020-10-10 16:32:35 UTC
sympatyczne czytadło nie udające niczego więcej inie powodujące
odruchu wymiotnego, jak zaskoczy na pierwszych stronach to leci
samo :-)