Quiz 2024/1: Szerokość torów ważna jest (w przyszłej Australii)
A. Filip
2024-03-03 09:41:48 UTC
Quiz przejęty po zasadzie że po tygodniu bez quizu kto pierwszy chętny
ten lepszy.

W jakiej książce sf-f są dwa rozstawy torów i ma to sporawe znaczenie?
W razie wskazania kilku wygrywa "przyszłość Australii" bo o to miałem na
myśli.

Nagrodą dla zwycięzcy tradycyjnie jest przywilej zorganizowania
kolejnego quizu. Quiz uznanie się za nierozstrzygnięty po 3 dniach bez
uznanej odpowiedzi.
--
A. Filip
A. Filip
2024-03-12 10:43:15 UTC
Post by A. Filip
[...]
Quiz uznaje się za nie rozstrzygnięty.
Rozwiązanie: Sean McMullen "Głosy w Jasności" i "Wschód Lustrosłońca".
Chodziło o wąskotorowe pociągi napędzane pedałami przez łańcuchy
rowerowe i szerokotorowe pociągi napędzane wiatrem.

Po polsku wydano w dwóch częściach "pierwszą wersję" (później
zmodyfikowaną) pierwszej książki trylogii Wielkozimia.
--
A. Filip