Quiz 14/2021
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Kto chciał zostać prywatnym detektywem i pobierać nauki od grajka
na fujarce?

jak w poprzednim quizie rzecz dzieje się w Londynie,
alternatywnej wersji, gdzie magia podlała sos rzeczywistości swym
popieprzeniem
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
mały pomocnik:
detektyw z bagażem opętanego przez demona kumpla szuka panny o
słowiańskim imieniu
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Artur Stachura
2021-02-08 22:22:47 UTC
Post by cana
detektyw z bagażem opętanego przez demona kumpla szuka panny o
słowiańskim imieniu
Byyyło. Quiz 166/2018.

Sam ostatnio tak wtopiłem. Chyba trzeba zrobić listę quizów...
Arivald
2021-02-09 04:34:04 UTC
Post by cana
detektyw z bagażem opętanego przez demona kumpla szuka panny o
słowiańskim imieniu
Byyyło. Quiz 166/2018.
Sam ostatnio tak wtopiłem. Chyba trzeba zrobić listę quizów...
A może po prostu dodać regułę że "Byyyło. Quiz 166/2018." to prawidłowe
rozwiązanie quizu? ;-)
Arivald
A. Filip
2021-02-09 05:38:29 UTC
Post by Arivald
Post by Artur Stachura
Post by cana
[...]
A dlaczego nie? :-)
--
A. Filip
Artur Stachura
2021-02-09 11:55:34 UTC
Post by A. Filip
Post by Arivald
Post by Artur Stachura
Post by cana
[...]
Myślę, że to dobry pomysł. Trudno oczekiwać, że każdy quizodawca
pamięta wszystkie tytuły, które do tej pory się tu pojawiły. A jeżeli
żaden z uczestników nie wyłapie "powtórki", to frajda z odgadywania
będzie taka sama.

Możnaby pójść dalej i w ogóle zakazać wytykania powtórek przed
zakończeniem quizu, ale to już byłby IMHO zamordyzm.
Mirek Bogdanowicz
2021-02-09 09:02:46 UTC
Post by cana
detektyw z bagażem opętanego przez demona kumpla szuka panny o
słowiańskim imieniu
Byyyło. Quiz 166/2018.
Sam ostatnio tak wtopiłem. Chyba trzeba zrobić listę quizów...
No dobra, a tytuł książki?

M.B.
Artur Stachura
2021-02-09 12:04:17 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Artur Stachura
Post by cana
[...]
Mike Carey, "Mój własny diabeł", a potem reszta cyklu o Feliksie
Castorze. Jak ktoś lubi kryminały Chandlera, to polecam.
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
to kto poda imię demonicy i kto robi quiz następny?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-02-10 14:44:37 UTC
Post by cana
to kto poda imię demonicy i kto robi quiz następny?
Mi się wydawało że "nową tradycją" jest że po 24h wystarczy już tylko
autor i tytuł bez odpowiedzi na pytania dodatkowe.
--
A. Filip
Artur Stachura
2021-02-10 17:02:59 UTC
Post by A. Filip
Post by cana
to kto poda imię demonicy i kto robi quiz następny?
Mi się wydawało że "nową tradycją" jest że po 24h wystarczy już tylko
autor i tytuł bez odpowiedzi na pytania dodatkowe.
No to może ja, jak już zacząłem: bohater namierzał ducha dziewczyny
o imieniu Śnieżna. Jak rozumiem, to o ducha chodziło, bo autentyczna
demonica też tam występuje, ale nosi całkiem niesłowiańskie imię
Ajulutsikael.
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
ale to demonica a nie duch chciala być detektywem :-)

ale oczywiście alles sie zgadza
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Artur Stachura
2021-02-10 19:38:52 UTC
Post by cana
ale to demonica a nie duch chciala być detektywem :-)
Oczywiście. Co prawda umiejętność przyzywania duchów grą na flecie
była jej zbędna, wystarczył posiadany wrodzony talent :-)