Quiz 183/2020 - duży statek, dużo kotów
2020-12-15 20:33:16 UTC
Za przyzwoleniem przedpiścy, a poza tym i tak by chyba wracało do mnie,
no więc ten tegen i może tym razem ktoś odpowie.

Gość lata po kosmosie statkiem, co ma bodaj 30 km długości (nie chce mi
się teraz dokładnie sprawdzać, ale coś koło tego), ze stadem kotów na
pokładzie i wykłada ekologię w galaktycznym supermarkecie.

Jak go zwali?

2020-12-16 02:16:16 UTC
[...]
Prawidłowa odpowiedź :)

Opisany w książce (a w sumie to zbiorze opowiadań):
Tuf Wędrowiec - George R.R. Martin.