Quiz 39/2021 - lodówka Trockiego
2021-04-14 11:35:38 UTC
Bohater książki tworzy grę cRPG, takiego jakby Gothica. Gra będzie się
toczyć w czasach zmierzchu Belle Epoque, w środowisku rewolucjonistów i
szpiegów konkurujących ze sobą wywiadów.

Bohater budzi moją sympatię, bo... jest nieżyciowy. Niby robi gierkę,
ale nie umie spojrzeć na sprawę w sposób czysto biznesowy, bo włącza mu
się artystwo i tryb detektywa historycznego. A wszystko zaczyna się w
sumie od pierdoły. Od szukania/opracowywania modelu lodówki Trockiego,
którą gracz może zobaczyć w tworzonej grze. Natomiast poszukiwania
informacji na jej temat skłaniają bohatera do stawiania kolejnych pytań:
co ona tam robi, za czyje pieniądze została kupiona i w ogólności, kto
za tym wszystkim stoi.

Michal Jankowski
2021-04-14 11:36:49 UTC
[...]
Wszyscy czytali, googla się od ręki, ale odpowiedź i tak nie padnie? :)

MJ
Freja Draco
2021-04-14 14:25:58 UTC
[...]
Podpowiedź: autor ma serce po prawej stronie. Obecnie chyba gdzieś w
okolicach łokcia. Ale książka dobra.

2021-04-14 17:26:35 UTC
[...]
Podpowiedź: autor nosi okulary, nie goli się i ma przeważnie skrzywioną
gębę.

Autor ma też w dorobku książkę rozgrywającą się w środowisku kataryniarzy.

2021-04-14 19:59:54 UTC
[...]
Autor jest krypto kryptologiem :P

2021-04-14 22:42:11 UTC
[...]
Nie no jak rozumiem, że tu sami radykalni lewicowcy, ale zainteresowania
szerokim spektrum poglądów nie należy się wstydzić ;)

Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?

2021-04-15 08:57:07 UTC
Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?
COVID, wstydź się!

2021-04-15 10:08:53 UTC
Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?
COVID, wstydź się!
Czego Ty chcesz od wirusa? Dzięki niemu mamy więcej pieniędzy, bo nie
wydajemy na siłownie i restauracje. Czasu też mamy więcej, bo nie
musimy chodzić do pracy (niektórzy przynajmniej). Więc czytelnictwo
powinno wzrastać :-\

Czekam na pierwszą powieść s-f, która będzie się działa w
alternatywnym świecie, w którym nie było pandemii...
2021-04-15 13:03:21 UTC
COVID, wstydź się!
Czego Ty chcesz od wirusa?
Bo przez chwilę myślałam, że już całą grupę wykosił.
Post by Artur Stachura
Czekam na pierwszą powieść s-f, która będzie się działa w
alternatywnym świecie, w którym nie było pandemii...
I w którym jakiś gostek zaszyty w górach pisze thriler medyczny o
światowej zarazie i jej skutkach socjologicznych.

Swoją drogą, jest taki film sprzed jakiejś o światowej pandemii, która
też się zaczęła. I tam są jakieś wielkie protesty społeczne i w ogóle ma
się wrażenie, że cały świat płonie, a śmiertelność tego ich wirusa jest
ze trzy razy niższa niż naszego. Zadziwiające, do czego się można
przyzwyczaić.

Michal Jankowski
2021-04-15 09:46:23 UTC
Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?
Już raz pisałem - wszyscy wiedzą, ale nikt nie powie. :)

MJ
Artur Stachura
2021-04-15 10:03:12 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Freja Draco
Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?
Już raz pisałem - wszyscy wiedzą, ale nikt nie powie. :)
Nie wiem, ale powiem. R. Ziemkiewicz, "Walc stulecia".
RadoslawF
2021-04-15 11:12:53 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Freja Draco
Serio nie kojarzycie, czy nikomu się nie chce?
Już raz pisałem - wszyscy wiedzą, ale nikt nie powie. :)
Nie wiem, ale powiem. R. Ziemkiewicz, "Walc stulecia".
Nie wiedziałem.
Podpowiedź o środowisku kataryniarzy naprowadziła mnie
na autora. Ale pozycji z pytania nie znałem i nie wyguglałem.

2021-04-15 13:06:43 UTC
Nie wiedziałem. Podpowiedź o środowisku kataryniarzy naprowadziła
mnie na autora. Ale pozycji z pytania nie znałem i nie wyguglałem.
Tak sobie myślę, że o współczesnym Ziemkiewiczu można mówić różne rzeczy
i w wielu kwestiach światopoglądowo się z nim zupełnie nie zgadzać, ale
"Walc stulecia" czytany dzisiaj powinien brzmieć nawet bardziej
aktualnie niż 20 lat temu.

2021-04-15 12:58:58 UTC
Nie wiem, ale powiem. R. Ziemkiewicz, "Walc stulecia".
I w ten sposób odnaleźliśmy zwycięzcę.