Quiz 193/2021
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
czyli pierwszy w 2021 jest mój :-)

Powrót do uniwersum MKP.
Czym różni się zimne żelazo od gorącego lub co powinno poprzedzać
rzeź?

natchnienia do pytania dostarczyła sygnaturka A. Filipa :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-01-04 22:30:09 UTC
Post by cana
[...]
Numeracja ci się nie pomyliła? :-)
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
ups, cholera, specjalnie sprawdzałem jak ma być a i tak
popierdzieliłem :-)
poprawi się numerkowanie przy następnym :-D
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-01-04 22:45:49 UTC
Post by cana
ups, cholera, specjalnie sprawdzałem jak ma być a i tak
popierdzieliłem :-)
poprawi się numerkowanie przy następnym :-D
Mi się też numeracja [pomyliła] - patrz rok.

Przy okazji wyszło że posty cancel (skasuj) z nagłówkiem Cancel-Key:
honoruje news.icm.edu.pl ale nie news.neostrada.pl
--
A. Filip
Artur Stachura
2021-01-05 00:44:52 UTC
Post by A. Filip
Post by cana
[...]
Ale można puścić "supersedesa" zmieniającego nagłówek i treść
wcześniejszego posta (oczywiście własnego).
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
podpowiedź:
podczas rozmowy Shaik z synem Oserca pojawia się ta definicja
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-01-07 20:17:32 UTC
Post by cana
podczas rozmowy Shaik z synem Oserca pojawia się ta definicja
To na kogo przechodzi quiz? :-)
--
A. Filip
Freja Draco
2021-01-07 23:00:15 UTC
Post by A. Filip
To na kogo przechodzi quiz? :-)
Na logikę to na Canę, ale on już robił dwa razy pod rząd, więc niech
będzie, że na mnie. Zaraz coś wrzucę.

cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
odpowiedź:

Duszę wojownika przepełnia zimno śmierci (zimne żelazo), albo żar
życia (gorące żelazo)

a zwycięstwo powinno poprzedzać żeź a nie odwrotnie
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-01-08 13:39:14 UTC
Post by cana
Duszę wojownika przepełnia zimno śmierci (zimne żelazo), albo żar
życia (gorące żelazo)
a zwycięstwo powinno poprzedzać żeź a nie odwrotnie
A podasz jak był prawidłowa odpowiedź?
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
zacytowałeś przecież odpowiedź ;-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-01-08 14:22:40 UTC
Post by cana
zacytowałeś przecież odpowiedź ;-)
"Przez automatyczne domniemanie" odpowiedź powinna zawierać autora i
tytuł książki jako zanętę do przeczytania. Przez domniemanie w zdaniem
pytającego jest to warte przynajmniej wrzucenia na koniec kolejki
"do przeczytania". Mam nadzieje że quizów dotyczących *kompletnych*
gniotów jest niewiele :-)

Mnie tak jeden na dziesięć quizów zachęca do rzucenia okiem na coś czego
nie czytałem.
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Steven Erikson - cykl malazańska księga poległych (stąd MKP w
pierwszym poście )
polecam, tylko trzeba się przebić przez pierwsze paredziesiąt
stron pierwszego tomu, to jest ciezkie, ale trud się opłaci
:-)