jak wam się podoba Rick i Morty
2021-07-26 07:47:47 UTC
Bo mi osobiście bardzo, bardzo.

Lepsze to niż pierwsze serie Simpsonów, zwłaszcza biorąc poprawkę na
fakt, że nie mam już tylu lat co w czasach pierwszych serii Simpsonów.

2021-07-26 11:14:13 UTC
Bo mi osobiście bardzo, bardzo.
Lepsze to niż pierwsze serie Simpsonów, zwłaszcza biorąc poprawkę na
fakt, że nie mam już tylu lat co w czasach pierwszych serii Simpsonów.
Motyw muzyczny z czołówki świetnie się nadaje jako sygnał budzika :-)

Serial IMHO bardzo dobry (oglądałem pierwsze trzy sezony). Napakowany
odniesieniami tak, że za pierwszym obejrzeniem nie wyłapywałem
wszystkiego. Gdyby to był komiks, to każdą planszę smakowałbym przez
parę minut.
m4rkiz
2021-07-26 16:56:40 UTC
Bo mi osobiście bardzo, bardzo.
Jeżeli chodzi o scenariusz to jest to jedna z najlepszych animacji które
widziałem w ostatniej dekadzie, chociaż jak na razie 5 sezon jest już
słabiutki.

Ale pierwsze odcinki i finały serii są mocne, podobne wrażenie zrobił na
mnie komiks https://en.wikipedia.org/wiki/Saga_(comics) od której
zacząłem eksploracje komiksu bez bohaterów w pelerynach (Invincible, The
Boys, Irredeemable etc.)
Freja Draco
2021-07-27 05:39:57 UTC
Post by m4rkiz
Jeżeli chodzi o scenariusz to jest to jedna z najlepszych animacji
które widziałem w ostatniej dekadzie, chociaż jak na razie 5 sezon
jest już słabiutki.
Piątej serii jeszcze nie widziałam. W 1-4 są odcinki lepsze i gorsze,
ale zawsze jest tam jednak jakiś poziom. Jak na łup, łup rozpierduchę
film posiada nawet przesłanie filozoficzne, coś w stylu:

- Wszechświat jest chorym i chaotycznym miejscem (to mówi Rick), ale i
tak nie zawsze wypada być ostatnim sk... (tego Rick nie mówi, ale chciałby).

No i totalnie rozwaliła mnie końcówka psychoterapii rodzinnej z odcinka
"Ogór Rick".