Quiz 18/2021 - sttatki rozdymki
2021-02-19 09:12:03 UTC
Proste będzie.

W jakim wiekopomnym dziele pojawił się koncept napędu rozdymającego,
który sprawia, że najpierw statek kosmiczny rozciąga się jak guma do
rozmiarów iście astronomicznych, a później się kurczy ponownie do
właściwych rozmiarów już w miejscu docelowym?

2021-02-19 11:23:07 UTC
[...]
H. Harrison, "Bill, bohater galaktyki".

BTW, podałem ten pomysł w quizie na największy statek kosmiczny :-)
2021-02-19 16:10:38 UTC
H. Harrison, "Bill, bohater galaktyki".
BTW, podałem ten pomysł w quizie na największy statek kosmiczny :-)
No tak coś czułam, że gdzieś się to kiedyś przez grupę przewinęło,
niemniej nie jako zasadnicze pytanie quizu.

J.R.
2021-02-19 17:15:58 UTC
[...]
Bardzo podobna koncepcja była w "Misji Ramzesa Wielkiego" K. T.
Lewandowskiego.
--
J.R.