Quiz 182/2020
Arivald
2020-12-11 08:26:51 UTC
Legalny dawca quizu nie wykazuje aktywności, a normę trzeba wyrobić...

Ziemia, przyszłość, obcy. Nie za dobrzy, ale też niespecjalnie źli.
Swego rodzaju kapitaliści. A Ziemia nie za bardzo ma czym handlować...
Na szczęście udaje się znaleźć wolną niszę, ludzie potrafią walczyć, a
to da się sprzedać. Konkurencja jest ostra.

Główny bohater od zawsze chciał się zaciągnąć, marzył o ... . Dlatego go
nie przyjeli. No prawie nie, kiedy już zrezygnowany miał dać za wygraną
Ktoś dał mu cynk że w podziemiach są jeszcze inni rekruterzy. Nie tak
prestiżowi... A w zasadzie każdy normalny człowiek trzymał by się od
nich z daleka. No ale jak się ma marzenia...

Szkolenie jest ciężkie. Rekruci umierają gęsto. Czasem udaje się zabić
instruktora. Problemem naszego bohatera jest że był za dobry, że umarł
dopiero na polu bitwy.

Standardowo autor i tytuł lub tytuł cyklu.
Arivald
Gasan
2020-12-11 19:49:51 UTC
Post by Arivald
[...]
wiem, ale nie mam pomysłu na quiz, jak nikt nie odpowie do jutra to
napisze co to i wymysle jakieś pytanie
Andrzej
2020-12-13 15:41:57 UTC
Post by Gasan
Post by Arivald
[...]
Mnie znudziło po 5 rozdziałach. Potem znalazłem perełkę: cykl Lensman,
podobno pierwszą na świecie space operę.
Pozdrawiam, Andrzej.
Arivald
2020-12-14 12:13:37 UTC
Post by Arivald
[...]
Widzę że coś nie bardzo... Mamy wstęp do apokalipsy, ludzie po
księgarniach nie chodzą :-) To pierwsza podpowiedź, książka jest nowa. A
przynajmniej polskie wydanie.

Druga że autor popełnił niejeden cykl powiązany z walką w kosmosie.

A dlaczego "wstęp do apokalipsy"? COVID można przeżyć, doniesienia o
szczepionce mnie niepokoją. Firmy które negocjują zwolnienie z
odpowiedzialności za skutki szczepionki...
Arivald
Arivald
2020-12-15 19:31:46 UTC
Post by Arivald
Post by Arivald
[...]
odpowiedzialności za skutki szczepionki.Eh, nikt nic nie wie, lub nie che
Eh, nikt nic nie wie, lub nie chce powiedzieć...

B.V. Larson, Świat stali, pierwszy tom cyklu Legion nieśmiertelnych.

Pomysł opiera się na tym że Ziemia zainwestowała w technologię szybkiej
rekonstrucji zmarłych, praktycznie wskrzeszając ich w trakcie bitwy.

Ogólnie czytało mi się fajnie, ale ja lubię takie klimaty.

Jako że z quizami się pokręciło, nie wiem kto miał by teraz przejąć.
Więc kto pierwszy ten lepszy.
Z życiem, to może zrobimy quiz 200 przed nowym rokiem.
Arivald
Freja Draco
2020-12-15 20:29:21 UTC
Post by Arivald
[...]