Quiz 25/2021
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Jakież to ilustracje zostały usunięte zaklęciem z magicznego
grimuaru który nie lubił fałszywych magów?

kontynuacja promocji polskiej fantasy :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Nikt, nic?

gość robiący depopulację kart grimuaru to ulubieniec Eresha a
pierwsza wersja pierwszej książki z cyklu została wydana przez
Ares2 :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Freja Draco
2021-03-07 06:25:50 UTC
Post by cana
Jakież to ilustracje zostały usunięte zaklęciem z magicznego
grimuaru który nie lubił fałszywych magów?
kontynuacja promocji polskiej fantasy :-)
Kłiz się przeterminował i zdemagizował.
Zaszczytny obowiązek powraca do A. Filipa

A. Filip
2021-03-07 07:22:04 UTC
Post by cana
[...]
A podasz o co chodziło? [także w zmienionym tytule z dodatkiem że quiz
bez zwycięzcy]
--
A. Filip
Freja Draco
2021-03-07 07:41:46 UTC
Post by A. Filip
A podasz o co chodziło? [także w zmienionym tytule z dodatkiem że
quiz bez zwycięzcy]
Ale ja nie wiem, o co chodziło, bo to nie mój quiz był.

A Google mówi coś o Warhammerze.

cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Agnieszka Hałas cykl o Krzyczącym w Ciemności
obrazki były mocno frywolne i maskowaly zawartość księgi
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-03-07 10:14:20 UTC
Post by cana
Agnieszka Hałas cykl o Krzyczącym w Ciemności
obrazki były mocno frywolne i maskowaly zawartość księgi
Widać cykl potrzebował quiz do spopularyzowania ;-)
[ Nie czytałem ]
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
cykl jest dość wiekowy bo debiut był w Fenixie a Brune Keare
to wyrazisty bohater w fajnym uniwersum z dużym
potencjałem
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
J.R.
2021-03-07 10:27:11 UTC
Post by cana
Agnieszka Hałas cykl o Krzyczącym w Ciemności
obrazki były mocno frywolne i maskowaly zawartość księgi
Zupełnie jak w kryminale Edigeya, gdzie Wybitny Polski Fizyk na
delegacji w Sztokholmie zapisywał Ściśle Tajne Wzory atramentem
sympatycznym na odwrocie zdjęć porno aby uchronić je przez Agentami CIA
i Odwetowcami z Bonn.
J.R.
Artur Stachura
2021-03-07 11:02:18 UTC
Post by J.R.
Post by cana
[...]
Ale gdyby chciał z tymi zapiskami wrócić do socjalistycznej ojczyzny,
to by je stracił przy kontroli granicznej :-) O tym pewnie już autor
nie mógł napisać...
J.R.
2021-03-07 12:17:34 UTC
Post by J.R.
Post by cana
[...]
Napisał, napisał. Przecież Fizyk był w Misji Państwowej:
"W holu dworca morskiego stała spora grupka. Wśród nich Wyganowicz bez
trudu rozpoznał charakterystyczną sylwetkę przewodniczącego Polskiego
Komitetu do Spraw Atomistyki i łysą głowę naczelnego dyrektora
Zjednoczenia Materiałów Rozszczepialnych. Było tam jeszcze dwóch
wiceministrów, jakieś kobiety i kilku młodych urzędników z bardzo
ważnymi minami.
Właśnie z odprawy celnej wychodzili dwaj uczeni."
"Kiedy ceremonia powitań została wreszcie zakończona, do
obu uczonych podeszło czterech mężczyzn. Dwóch z nich dźwigało sporą,
stalową kasetę.
— Jesteśmy z banku. Opancerzony samochód czeka przed budynkiem. Może pan
profesor będzie uprzejmy wydać nam dokumenty. Zamknie je pan w tej
kasecie, którą przewieziemy pod konwojem do naszego skarbca. Tam papiery
będą zupełnie bezpieczne."
"młodszy z uczonych podniósł swoją walizeczkę i otworzył. Na samym
wierzchu leżał gruby plik fotografii, które ku wielkiemu niezadowoleniu
najstarszych i najmłodszych panów nie mają u nas debitu. Profesor wcale
się nie zmieszał zdziwionymi spojrzeniami otaczającej go grupki. Wziął
pornograficzne zdjęcia i przełożył je do stalowej kasety.
— To jest komplet — powiedział — cała dokumentacja wyrobu katalizatora,
łącznie z jego formą chemiczną. Wystarczy odwrotną stronę zdjęć
naświetlić promieniami podczerwonymi. Pilnujcie, panowie, tych zdjęć,
jak oka w głowie. W Sztokholmie codziennie umierałem ze strachu, że ktoś
może je rozszyfrować."
--
J.R.