Quiz 82/2021
Add Reply
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Z jakiej fobii przy pomocy bystrzaków leczył się Tkaj?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
podpowiedź:
bohater (ale nie Tkaj i nie w tej książce) pił bimber z celulozy z
Jakubem Wędrowyczem podczas swej pierwszej sprawy dla obleśnych
nowinek

BTW czy ktoś odpowie czy nie, to następny quiz wraca do mego
poprzednika a nie do twórcy poprzedniego quizu :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
podpowiedź nr.2
jeden z antagonistów doznał niejakiego uszczerbku strukturalnego?
na klejnotach rodowych wywołanego przez kombinerki
a Tkaj tam też był i leczył się ze swej fobii w spektakularny
sposób :-)

wystarczy tytuł książki
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
quiz wraca do mego poprzednika

Odpowiedź to arachnofobia,
a przebystrzony Tkaj leczył ją samemu stając się pająkiem.

Konrad T Lewandowski - Bo kombinerki były brutalne

BTW Przewodas sportretował tu ponoć paru pisarzy i działaczy
fandomowych :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Artur Stachura
2021-09-15 16:23:46 UTC
Post by cana
[...]
Tak coś czułem, że to Lewandowski, bo pamiętałem "Obleśne Nowinki",
ale wzmianka o Wędrowyczu mnie zmyliła...
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
w jednym z opowiadań o Tomaszewskim było i o spirycie z celulozy,
silnikach bocznikowych prądu stałego użytych jako granaty i
polowaniu na mamuta co wszedł w szkodę rolnikom
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
https://www.vandrovec.net/?p=508

BTW alles podpowiedziane w pytaniu, Tkaj i bystrzaki :-)
ZTCW to nikt poza Lewandowskim nie użył terminu bystrzaki
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Freja Draco
2021-09-16 08:23:14 UTC
Post by cana
quiz wraca do mego poprzednika
Poszłam sprawdzić, kto to i wychodzi, że ja.

Bo Quizy: 78-80 i 82 robił Cana.

Ok, myśleć, myśleć!