Quiz 78/2021
Add Reply
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
BTW ciekaw jestem czy zima mej duszy Pągowskiego to plagiat czy
mocno specyficzny hołd :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
czas na podpowiedź :-)
pierwsze opowiadanie z wichrów nocy
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2021-09-05 15:59:12 UTC
Z czym w ramionach rankiem obudził się bohaterski ciołek, któremu
wydawało się iż ratuje damę z opresji w jednym z opowiadań
Karla Edwarda Wagnera?
Ale wyczerpany kapitan zasnął. Głęboki sen – ostatni nieprzerwany sen
jakiego doznał.
Bo o świcie obudził się w objęciach trupa – rozsypujących się zwłok
dawno zmarłej
dziewczyny, która powiesiła się z rozpaczy po śmierci swego
barbarzyńskiego kochanka.
\------------------------------------------------------------------

Chomikowi z gardła wyciągnięte... :(
Jeśli trafiłem to proszę kogoś o zorganizowanie nowego quizu.
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Zgadłeś, czyń swą powinność :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2021-09-05 17:09:03 UTC
Zgadłeś, czyń swą powinność:-)
Dawno temu czytałem "Pierścień z krwawnikiem".
Autor wydał mi się znajomy dlatego zacząłem szukać.
Pomysłu na quiz nie mam, ktoś inny go zorganizuje.
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
pajęczyna utkana z ciemności IMO lepsza :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2021-09-14 19:33:38 UTC
Post by cana
pajęczyna utkana z ciemności IMO lepsza :-)
Data 1. wyd. pol.: 1991-01-01

Mogło minąć ponad 20 lat jak czytałem "Pierścień...
Strasznie ten czas leci :(