"Kajko i Kokosz" na Netflixie od 28 lutego [serial animowany na podstawie komiksu]
A. Filip
2021-03-02 10:07:30 UTC
"Kajko i Kokosz" to nie (soft) fantasy? :-)

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-kajko-i-kokosz-netflix-recenzja-czy-warto-ogladac-o-czym-jest
"Lelum Polelum" kontra "Na plasterki!". Czy "Kajko i Kokosz" podbiją
serca widzów Netflixa?
Historia „Kajka i Kokosza”, czyli jedna z najciekawszych polskich
serii komiksowych, *pojawi się 28 lutego na Netflixie* . I mierzy się
z legendą, albo raczej dawną popularnością Kajka i Kokosza, którzy
swoją przygodę rozpoczęli w gazetach w latach 70., później trafili do
gry komputerowej, a nawet stali się lekturą szkolną. […] produkcja,
która pojawia się na Netfliksie, jest adresowana do dzieci. Sam
Netflix określiła, że mogą ją oglądać już siedmiolatkowie. […]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kajko_i_Kokosz > […] Do innych ważnych
bohaterów komiksu należą: […] > mały Smok Miluś, czarownica Jaga […]
--
A. Filip
m4rkiz
2021-03-03 22:53:53 UTC
Post by A. Filip
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kajko_i_Kokosz > […] Do innych ważnych
bohaterów komiksu należą: […] > mały Smok Miluś, czarownica Jaga […]
obejrzałem dwa pierwsze i w porównaniu z komiksami słabe, śladowe ilości
smaczków, taka tam bajka dla dzieci do lat 11
A. Filip
2021-03-04 10:44:40 UTC
Post by m4rkiz
Post by A. Filip
[...]
Zobaczyłem jedną (krótką) reklamę tego i "możesz" mieć rację.
Moje pierwsze wrażenie było: "oszczędna" animacja.
--
A. Filip
Freja Draco
2021-03-04 13:43:39 UTC
Post by A. Filip
Post by m4rkiz
[...]
Filmu nie widziałam, ale moim zdaniem, oszczędna grafika,
a z Milusia to już w ogóle zrobili plastelinową maszkarkę.
Porównanie sposobu rysowania wypada mocno na minus:

2021-03-04 18:58:16 UTC
Użytkownik "Freja Draco" napisał w wiadomości grup
Post by Freja Draco
Post by A. Filip
Post by m4rkiz
[...]
No jak nie widzialas, to krytyka troche jednak nie na miejscu.

Pierwsze sceny niestety robia zle wrazenie, bo wygladaja nedznie jak
produkcje hanna barbery.
Wystarczy dac szanse serialowi i z czasem robi sie lepiej.

Jednak overall to jest jednak opowiesc dla dzieci. Na pewno sponsorowana
przez czaskoskiego.