Quiz 13/2021 - A we "współczesnym" Londynie dwaj policjanci czarują
A. Filip
2021-02-04 15:26:02 UTC
Jeden to "stary wyga", drugi to "pozyskany narybek"
[trzecia będzie "ta która zdradzi"].

Do piątku do południa: Nazwiska "mistrza i ucznia" oraz nazwa ich siedziby.
Potem już tylko zaledwie sam autor i tytuł pierwszej książki z serii.
Seria jest długa a na polski już przetłumaczono więcej niż jedną książkę
z serii.
--
A. Filip
A. Filip
2021-02-06 13:26:09 UTC
Post by A. Filip
[...]
Stary wygra jeździ samochodem bez elektroniki, a "młody narybek" niszczy
układy scalone w ramach badania magii.

Jeśli odpowiedź nie padnie do południa w niedziele quiz zostanie uznany
za nierozstrzygnięty.
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
i jest duzo o muzyce i żarełku a mlody ma nadmiar pigmentu jak na
angola?
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-02-06 18:37:08 UTC
Post by cana
i jest duzo o muzyce i żarełku a mlody ma nadmiar pigmentu jak na
angola?
Pierwsze dwa "da się tak powiedzieć" a trzeci to jak najbardziej :-)
Dopełnisz formalności podaniem autora i tytułu książki?
[ najlepiej pierwszej z serii ]
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by A. Filip
Pierwsze dwa "da się tak
powiedzieć" a trzeci to jak
najbardziej :-)
Dopełnisz formalności podaniem > autora i tytułu książki?
Ben Aaronovitch pierwszy tom to Rzeki Londynu

ale dajcie mi chwilę z nowym quizem, tak z 24h bo idę walczyć z
etanolem na myszach i po drodze wykminić nowy zagadek:-D
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
[...]