Quiz 68/2021 - kalifat francuski
2021-07-11 16:14:59 UTC
W sposób w pełni demokratyczny islamista zostaje prezydentem. Kraj się
zmienia i fakt, że teraz można mieć wiele żon, jest tu tylko jednym z
licznych przejawów. Ale jakoś nikt się specjalnie nie buntuje i chyba
nawet nikomu specjalnie nie zależy. W końcu co to za różnica.

rebeliant_husky
Uległość - Michel Houellebecq
Freja Draco
2021-07-12 13:12:11 UTC
Post by rebeliant_husky
Uległość - Michel Houellebecq
Wygrałeś.

Możesz zorganizować następny quiz.

Możesz też przejść na islam (ale tego akurat nie polecam).

rebeliant_husky
2021-07-13 11:36:04 UTC
Post by rebeliant_husky
Uległość - Michel Houellebecq
Wygrałeś.
Możesz zorganizować następny quiz.
Możesz też przejść na islam (ale tego akurat nie polecam).
Hura!

Pierwszy raz będę zadawał pytanie w quizie. Czy książka ma być tylko z
gatunku SF?
Artur Stachura
2021-07-13 12:26:05 UTC
Post by rebeliant_husky
Post by Freja Draco
Post by rebeliant_husky
[...]
Fantasy też może być.
rebeliant_husky
2021-07-14 11:44:24 UTC
Post by rebeliant_husky
Post by Freja Draco
Post by rebeliant_husky
[...]
Ale Uległość to ani SF ani fantasy przeca. No może trochę, sf -
przewidywanie przyszłości :)
Rozumiem, że generalnie mierzymy w literaturę gatunkową - fantastyka/sf
a nie np. literaturę piękną w ogóle?
Freja Draco
2021-07-14 12:18:20 UTC
Post by rebeliant_husky
Ale Uległość to ani SF ani fantasy przeca. No może trochę, sf -
przewidywanie przyszłości :)
Political fiction. Zajdel w czymś takim celował.
Post by rebeliant_husky
Rozumiem, że generalnie mierzymy w literaturę gatunkową -
fantastyka/sf a nie np. literaturę piękną w ogóle?
Fantastyka/sf, zadałam tu niedawno np. pytanie o Wilka Stepowego
i nikt nie krzyczał.

rebeliant_husky
2021-07-15 14:36:21 UTC
Post by rebeliant_husky
Rozumiem, że generalnie mierzymy w literaturę gatunkową -
fantastyka/sf a nie np. literaturę piękną w ogóle?
Fantastyka/sf, zadałam tu niedawno np. pytanie o Wilka Stepowego
i nikt nie krzyczał.
Ok, kumam! To robię quiz!

P.S: widzę, że czytamy podobne książki, bo ja też niedawno skończyłem
Wilka Stepowego :)
Freja Draco
2021-07-15 15:27:28 UTC
Post by rebeliant_husky
P.S: widzę, że czytamy podobne książki, bo ja też niedawno skończyłem
Wilka Stepowego :)
Ja z dekadę temu. Ale podobno to dosyć niestandardowo, bo obecnie
książka robi czemuś furorę wśród dwudziestoparolatków.

2021-07-15 20:16:24 UTC
Możesz zorganizować następny quiz.
Ej... no to już trzy dni. Jak dzisiaj nic nie wrzucisz, to się
poszarogęszę i daję kolejny od siebie.