Quiz 11/2021 - Nowy Porządek Świata
2021-01-30 11:53:06 UTC
Nareszcie. Na całym świecie zniesiono fizyczne pieniądze, a przy
okazji - wszystkie inne papierowe znaki opłat. Tego samego dnia w
licznych miastach wybuchły zamieszki. To demonstrowali filateliści,
wściekli na pozbawienie sensu ich hobby...

Jak udało się spacyfikować wzburzone tłumy?
2021-01-30 12:40:42 UTC
Jak udało się spacyfikować wzburzone tłumy?
Wypuszczono specjalną, kolekcjonerską wersję kartek na mięso? ;)

2021-01-30 13:02:58 UTC
Jak udało się spacyfikować wzburzone tłumy?
Wypuszczono specjalną, kolekcjonerską wersję kartek na mięso? ;)
No coś Ty. Kartki na mięso w świecie powszechnego dobrobytu
i szczęśliwości? W którym, zamiast gwarantowanego dochodu (po co
dochód, skoro wszystko, włącznie z obiadami, jest darmowe), mamy
gwarantowaną długość życia (110 lat)? A poza tym, mięso od dawna jest
syntetyczne.
Andrzej
Było już. Chyba nawet dokładanie tak samo brzmiało pytanie.
Artur Stachura
2021-01-30 15:42:51 UTC
Post by Andrzej
Było już. Chyba nawet dokładanie tak samo brzmiało pytanie.
Psiamać. Znowu gafę strzeliłem. Nie ma rady, zaczynamy od nowa :-\

W tym Nowym Wspaniałym Świecie... Ameryka jest oazą pokoju. No, może
poza tym, że w Nowym Jorku Czarni toczą - z użyciem czołgów - wojnę
z Latynosami, fani energii atomowej strzelają się z "antyjądrowcami"
a policja strzela do wszystkich, łącznie z kobietami i dziećmi.
Nasz bohater, korzystając ze swojej szczególnej zdolności, wspiera
kampanię wyborczą ambitnego burmistrza z hasłem budowy "ostatecznego
społeczeństwa".

Kto i gdzie przedstawił tę sielankową i wcale-nie-trafioną wizję...?

A gdyby kogoś ciekawiło, to odpowiedź na moje poprzednie pytanie
(a właściwie pytanie Andrzeja, które nieświadomie powtórzyłem) -
znajdzie w quizie 124/2018.
2021-01-31 17:58:51 UTC
[...]
Tytuł książki odnosi się do wspomnianego talentu głównego bohatera.
Autor bardzo znany, płodny i wielokrotnie nagradzany.
2021-02-02 12:05:35 UTC
[...]
Przewodnim motywem książki są konsekwencje przewidywania przyszłości.
2021-02-03 21:17:10 UTC
[...]
Ech, znowu się nie udało, buuu.
Quiz wywietrzał bez rozwiązania i wraca do Frei.

A ja chyba ułożę jakieś nowe pytanie, na zaś. Może coś o robalu na
pustynnej planecie albo o jakimś pierścieniu władzy...