Quiz 79/2021
Add Reply
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Kto był pierwszym właścicielem jednostki na której pewien kupiec
sybaryta wyhodował kocich telepatów?
nazwa jednostki mile widziana :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2021-09-05 20:06:30 UTC
Post by cana
Kto był pierwszym właścicielem jednostki na której pewien kupiec
sybaryta wyhodował kocich telepatów?
nazwa jednostki mile widziana :-)
/--------------------------------------------------------------------
To nie legenda, Tuf, tylko prawda! Gwiazda śmierci jest bardzo stara,
ale nadal działa i wykonuje polecenia, które wydano jej ponad tysiąc lat
temu, przed Upadkiem. Nadal nie wiesz? Naprawdę niczego się nie domyślasz?

— Przyznaję ze wstydem, że nie. Być może dlatego, że brakuje mi pańskiej
wiedzy i orientacji w tych sprawach.

— To okręt wojenny, kupcze! Okręt wojenny krążący wokół Hro B’rana po
bardzo wydłużonej orbicie eliptycznej. Jedna z najstraszliwszych broni,
jakie Stara Ziemia wytworzyła podczas wojny z Hranganami, dysponująca co
najmniej równie niszczycielską siłą jak cała mityczna Diabelska Flota,
którą rzekomo wysłano w kosmos na krótko przed Upadkiem. Różnica polega
na tym, że nasza gwiazda może być wykorzystana z oszałamiającym skutkiem
także do pokojowych celów. To skarbnica najbardziej zaawansowanych
biogenetycznych osiągnięć Imperium, w pełni sprawne narzędzie zdolne
realizować zadania nieosiągalne, wydawałoby się, już dla nikogo!

— Zaiste — bąknął Haviland Tuf.

— To biowojenna jednostka operacyjna Inżynierskiego Korpusu
Ekologicznego! — oznajmił triumfalnie Jefri Lion.
\---------------------------------------------------------------------

https://www.you-books.com/book/G-R-Martin/Tuf-wedrowiec
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
i znowu zgadłeś, tym razem od tworzenia quizu nie iciwkniesz :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
uciekniesz a nie ten koszmarek :-D
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
jn
2021-09-06 08:53:35 UTC
Niestety jestem jednym z gimbusów co sie nie znajo i wracam do szkoły po
weekendzie. :D
Quiz wraca do Ciebie.