Skąd warto brać sugestie nowych autorów/książek do sprawdzenia? [PL & EN]
A. Filip
2021-04-17 11:30:19 UTC
Skąd warto brać sugestie które książki warto "spróbować"?
Szczególnie nowych autorów.
--
A. Filip
Freja Draco
2021-04-17 12:38:10 UTC
Skąd warto brać sugestie które książki warto "spróbować"? Szczególnie
nowych autorów.
Ja ostatnio głównie stąd.

Poza tym, jak guglasz za jakąś pozycją SF, to wyskakują strony, na
których promowane są nowości.

A. Filip
2021-04-17 13:03:14 UTC
[...]
A które z tych stron *TY* sugerujesz do sprawdzenia czy warto sprawdzać?
--
A. Filip
Freja Draco
2021-04-17 15:59:03 UTC
Post by A. Filip
Post by Freja Draco
[...]
Nie mam jakieś opracowanej listy. Parę z brzegu mogę wymienić:
https://polter.pl/ksiazki/
https://esensja.pl/
https://www.kronikinomady.pl/
https://rybieudka.blogspot.com/
https://stacjakosmiczna.pl/
http://baza.fantasta.pl/
https://www.secretum.pl/

RadoslawF
2021-04-17 21:12:24 UTC
Post by A. Filip
Post by Freja Draco
[...]
Ja sprawdzam co jakiś czas strony ulubionych wydawnictw.

Pozdrawiam
jn
2021-04-18 14:48:38 UTC
https://polter.pl/ksiazki/
Przydalo sie, zamawiam "Outpost" Gluchowskiego.
Freja Draco
2021-04-19 13:31:57 UTC
Post by A. Filip
Post by Freja Draco
[...]
I jeszcze te:
http://katedra.nast.pl/
https://www.fahrenheit.net.pl/
https://www.qfant.pl/

W sumie to w RSS nawet je miałam razem z Polterem i Esensją.