Quiz 174/2020
Michal Jankowski
2020-11-17 23:13:56 UTC
Czy ja już mówiłem, że mi pomysłów zabrakło? Trywialne w związku z tym
będzie...

W jakiej książce Ostateczna Rozprawa z Bedgajem odbywa się w Tendeguru?

MJ
Michal Jankowski
2020-11-18 22:21:42 UTC
Post by Michal Jankowski
Czy ja już mówiłem, że mi pomysłów zabrakło? Trywialne w związku z tym
będzie...
W jakiej książce Ostateczna Rozprawa z Bedgajem odbywa się w Tendeguru?
Nikt nic? A pamiętacie, o co pytałem niedawno?

MJ
Freja Draco
2020-11-19 11:09:36 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Nie jest guglalne ani grepowalne, a ja nie pamiętam.

Andrzej P. Wozniak
2020-11-20 12:41:14 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Naprawdę? To prawdziwa katastrofa.
Ten polski autor był wspominany co roku w ostatnich trzech latach,
czytałaś jego książki. Ten tytuł też był wymieniany.
Jego nazwisko dostał wymarły gatunek ssaków (znalazł szczątki) i
nowoodkryty gatunek motyli. Przekręcona nazwa geograficzna z książki to
też odbicie jego zainteresowań.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
Michal Jankowski
2020-11-20 13:18:49 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Freja Draco
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Mam ci to zaliczyć, czy się uchylasz? :)

MJ
Andrzej P. Wozniak
2020-11-20 16:42:21 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Freja Draco
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Aaa… Zapomniałem: Ja tylko niosę pomoc!
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
Michal Jankowski
2020-11-20 17:43:00 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Michal Jankowski
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Freja Draco
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Nie to nie.
No to ja już nic nie mogę.
:)

MJ
Michal Jankowski
2020-11-21 17:46:36 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Freja Draco
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Poddaję się. Tytuł padł :), autora każdy może sobie sprawdzić, albo się
przyznajesz do wygranej albo nie wiem co.

MJ
Freja Draco
2020-11-21 18:48:28 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Freja Draco
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Maciek Kuczyński, Katastrofa.

Raczej nie czytałam, ale tytuł mi się kiedyś obił o uszy.
I jedźmy dalej z tym quizem.

Michal Jankowski

MJ
m4rkiz
2020-12-03 09:13:27 UTC
Maciek Kuczyński, Katastrofa.
Raczej nie czytałam, ale tytuł mi się kiedyś obił o uszy.
Katastrofę nawet parę lat temu czytałem przypadkiem, ale kasku czy
wynalazku mi szkoda ruszać bo 25 lat temu lubiłem je bardzo a chyba nie
wytrzymają zderzenia z 40 latkiem ;)

Michal Jankowski
2020-11-20 00:29:46 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Rzecz dzieje się w trzecią rocznicę Powszechnego Zjednoczenia.

MJ
Artur Stachura
2020-11-20 08:49:00 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]
Takie wydarzenie sugeruje mi starą socjalistyczną fantastykę...
Michal Jankowski
2020-11-20 10:50:03 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Michal Jankowski
[...]