Quiz 72/2021 - Nazywam się Bond. Jane Bond.
2021-07-31 15:05:43 UTC
Tajna agentka wraca z tajnej misji, przewożąc tajną przesyłkę do
swojej tajnej bazy. Cała ta tajność nie uchroni jednak bohaterki
przed porwaniem i brutalnym przesłuchaniem... Na szczęście kumple
bohaterki szybko ją odbijają. Trup się ściele gęsto a akcja przenosi
się w coraz to inne miejsca na Ziemi i w okolicach...

W jaki sposób agentka przemyciła przesyłkę, na której dostarczeniu
polegało owo pierwsze zadanie, rozpoczynające powieść?
2021-07-31 20:35:36 UTC
[...]
A została oszukana przez zleceniodawcę co do jej umieszczenia?
Oczywiście że tak, inaczej mogłaby się wygadać podczas przesłuchania.
m4rkiz
2021-08-01 09:04:10 UTC
A została oszukana przez zleceniodawcę co do jej umieszczenia?
Oczywiście że tak, inaczej mogłaby się wygadać podczas przesłuchania.
A na przesłuchaniu najlepiej mówić wszystko od razu żeby nie uszkodzili
agenta.

Tylko mam problem bo czytałem to ćwierć wieku temu i poza bezpośrednią
okolicą tych scen nie kojarzę nic. Ba, nawet wyszukać nie umiem bo jakoś
mam ją oderwaną od reszty historii a wyszukiwarka głupieje kiedy ją
karmię słowami kluczowymi.

Bez związku z tematem - właśnie odkryłem że Dębski się obudził i
dokończył cykl z Owenem Yeatesem. Do którego to cyklu mam sentyment bo
podwójna śmierć to była jedna z pierwszych książek 'dla dorosłych' które
czytałem w młodzieńczych czasach.
Artur Stachura
2021-08-01 11:33:25 UTC
Post by m4rkiz
Post by Artur Stachura
[...]
Odpowiedź na pytanie jest w bezpośredniej okolicy wspomnianych scen
(a dokładniej - chwilę po nich). Zresztą, jeśli do wieczora (czy do
jutra? Nie pamiętam, jak się umawialiśmy co do zasady quizu) nikt nie
poda pełnej odpowiedzi, wystarczy tytuł i autor.
Mirek Bogdanowicz
2021-08-02 10:34:03 UTC
Post by m4rkiz
Post by Artur Stachura
[...]
Śmierdzi "Piętaszkiem" Heinleina, a schowek był w pępku.

M.B.
Artur Stachura
2021-08-02 10:47:26 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Artur Stachura
Post by m4rkiz
Post by Artur Stachura
[...]
Dokładniej, w pępku był schowek standardowy, a tym razem przesyłkę
ukryto pod blizną po wyrostku :-)

Gratulacje, następny quiz jest Twój.
Mirek Bogdanowicz
2021-08-02 11:12:30 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Śmierdzi "Piętaszkiem" Heinleina, a schowek był w pępku.
Dokładniej, w pępku był schowek standardowy, a tym razem przesyłkę
ukryto pod blizną po wyrostku :-)
Gratulacje, następny quiz jest Twój.
Ale to dopiero jutro w nocy; muszę z biblioteki dostać książkę, która ostatnio mi się przypomniała - w katalogu BN pomieszano 3 osoby o podobnym imieniu i nazwisku. Bożenę Fabiani postarzyli o rok.

M.B.
Mirek Bogdanowicz
2021-08-03 20:25:30 UTC
Gratulacje, następny quiz jest Twój.
Dziś nie mam rady. Aletheia wydała nowego Le Goffa. Muszę choć zajrzeć. Mam na sumieniu "Z Hanką" - leży od 10 lat. Z książki,
co mam pisać na quiz, przeczytałem od nowego 20 stron - ale pamiętam ciekawą dla nastolatka scenę. Idę czytać dalej. Przepraszam za opóźnienie.

M.B.
Mirek Bogdanowicz
2021-08-04 08:15:58 UTC
[...]
Doba opóźnienia - wczoraj na Alekino leciało "I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!"

M.B.
jn
2021-08-04 08:33:19 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
wczoraj na Alekino leciało "I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!"
A na naziemnej taka kiszka, że chyba zrobię z telewizora
monitor do PC :)