może ktoś zna książkę, OT
Add Reply
Niktnaprawde Nobodyreally
2021-02-02 13:20:08 UTC
To będzie OT, bo nie chodzi mi o fantastykę a o kryminał. Niestety aktywność na pl.rec.ksiażki jest zerowa, więc spróbuję tutaj. Może ktoś czyta coś innego oprócz fantastyki.
Dopadła mnie chyba skleroza. Czytam właśnie cykl "Mortka" Chmielarza. Wydawało mi się, że nigdy wcześniej tego jeszcze nie czytałem. Z intrygi kryminalnej nie kojarzę nic - wszystko jest dla mnie nowe. Ale dwie wątki wydają się zaskakująco znajome: policjant - przyjaciel głównego bohatera bijący żonę i policjantka kradnąca "fanty" w trakcie przeszukań.
Czy to skleroza, efekt deja vu, czy jednak te wątki występują gdzieś jeszcze?
RadoslawF
2021-02-02 13:38:04 UTC
Post by Niktnaprawde Nobodyreally
[...]
Kilka lat temu przez komisariaty przeleciała seria szkoleń dla
mundurowych w temacie przemocy w rodzinie. Fachowcy prowadzący
szkolenia to byli praktycy więc nie ględzili jakie to szkodliwe
bicie własnej małżonki tylko doradzali "walenie z liścia"
które to nie zostawia takich śladów jak "traktowanie z piąchy".
Uważam że ktoś opisał częste zjawiska.