Czy warto wprowadzić okresowe postowanie "regulaminu" quizu?
A. Filip
2019-07-09 09:54:37 UTC
Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
w kolejnej wersji.
--
A. Filip
RadoslawF
2019-07-09 11:47:47 UTC
Post by A. Filip
Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
w kolejnej wersji.
Wprowadzanie zmian co miesiąc to głupota.
Przypomnienie to zawsze będzie dobry pomysł.
Tyle że większa cześć "regulaminu" to zalecenia które wszyscy
akceptują.
Sztywne ustalenia zapadły na tematy kontrowersyjne gdzie ktoś
czegoś nie akceptował i na siłę forsował swoją wersję.

Pozdrawiam
A. Filip
2019-07-09 11:57:49 UTC
Post by RadoslawF
Post by A. Filip
Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
w kolejnej wersji.
Wprowadzanie zmian co miesiąc to głupota.
Ja osobiście obstawiam że po pierwszych 2-3 miesiącach
"doprecyzowywania" zmiany będą ta _góra_ ze dwa razy w roku.
Post by RadoslawF
[...]
Ależ ja walnąłem słówko "regulamin" jako zastąpienie zwrotu
"zalecenia których nie należy ignorować NIEŚWIADOMIE" :-)
--
A. Filip
RadoslawF
2019-07-09 17:14:29 UTC
Post by A. Filip
Post by RadoslawF
Post by A. Filip
[...]
Albo i rzadziej.
Jedyna propozycja jaka była dotychczas to włączenie do quizów
komiksów. Ci którzy się odezwali byli przeciw (poza zgłaszającym).
Post by A. Filip
Post by RadoslawF
[...]
Pytanie czy ktoś już ma spisany ten regulamin?
Jak na razie główne punkty które pamiętam to:
1. Quiz dotyczy książek wydanych w języku polskim.
2. Quiz ma trwać dwa dni, po braku poprawnej odpowiedzi pytanie wraca
do organizatora poprzedniego quizu.

Do tego zalecenia aby organizator quizu czytał i komentował
odpowiedzi oraz udzielał podpowiedzi jeśli uzna że warto/trzeba.

Jeśli ktoś uważa że warto zmienić formułę quizu to zamiast
wprowadzać regulamin zmian niech napisze posta z konkretną propozycją.
Radził bym też dopisać dlaczego uważa taką zmianę za potrzebną,
zainteresowani się wypowiedzą i będzie wszystko jasne.

Pozdrawiam
jn
Zmieniło się coś w regulaminie quizu?
Freja Draco
2021-08-01 17:54:21 UTC
Post by jn
Post by RadoslawF
[...]
Wymyśliliśmy po drodze, że nawet jak autor zada złożone pytanie w stylu:
"ile guzików miał surdut głównego złola", to po upływie doby, wystarczy
już tylko podać sam tytuł i autora.

jn
2021-08-01 18:28:55 UTC
"ile guzików miał surdut głównego złola", to po upływie doby, wystarczy
już tylko podać sam tytuł i autora.
4. Zwycięzca może zrzec się organizacji następnego quizu.

Filmy nadal nie są dopuszczalne?
RadoslawF
2021-08-01 18:52:52 UTC
Post by jn
Post by Freja Draco
[...]
To nie zasada tylko fakt na który trzeba było zareagować.
Post by jn
Filmy nadal nie są dopuszczalne?
Te na podstawie książki chyba już były.

2019-07-09 12:43:01 UTC
Post by A. Filip
Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
w kolejnej wersji.
Wydaje mi się, że już dość długo nie było problemu z regułami quizu, co może
oznaczać, że nie ma potrzeby dalszego ich precyzowania. Jakiś "konsęsus" się
uformował. Ale zasady można wrzucić od czasu do czasu, choćby dla nowych
uczestników.
A. Filip
2019-07-10 09:22:16 UTC
Post by A. Filip
[...]
<cynizm> No to teraz ten konsensus będzie się "rozmywał" w
niedoskonałych ludzkich pamięciach :-) </cynizm>
--
A. Filip
Artur Stachura
2019-07-10 13:11:25 UTC
Post by A. Filip
Post by Artur Stachura
Post by A. Filip
[...]
Dlatego napisałem, że można opublikować zasady. Wolałbym raczej "zalecenia"
niż "zasady", bo jeśli raz na jakiś czas autor quizu wymyśli coś odmiennego,
to w najgorszym wypadku towarzystwo go zignoruje i quiz wygaśnie samoczynnie.

Jak dla mnie reguły, które podał Gasan w sąsiedniej odnodze wątku, są
wystarczające. Pytamy o książki (s-f + f), wydane po polsku; czas trwania
quizu - dwa dni; jeśli brak odpowiedzi - quiz wraca do poprzedniego autora.
2019-07-10 13:15:28 UTC
Post by A. Filip
Post by Artur Stachura
Post by A. Filip
[...]

Jak dla mnie reguły, które podał RadosławF w sąsiedniej odnodze wątku, są