Licytacja: Kto i w jakiej książce "przewidział" wielką zabójczą chińską epidemia w 21 wieku? [historia alternatywna]
A. Filip
2021-07-21 17:47:05 UTC
Dodatkowe wymogi formalne:
* Książka musi być wydana najpóźniej w 2018
* książki wydane po polsku mają fory
* im bardziej podobne do kowida tym lepiej

To co mnie "natchnęło" AFAIR nie wyszło po polsku.
--
A. Filip
Freja Draco
2021-07-21 20:56:35 UTC
[...]
Gdzieś w okolicach 2010 był film pasujący do obecnej historii niemal
idealnie. Różnice były takie, że:
- śmiertelność wirusa była kilkukrotnie niższa niż obecnego,
- zamieszki wywoływali ludzie pragnący dostać szczepionkę poza
kolejnością, nie zaś... antyszcepionkowcy sprzeciwiający się
obostrzeniom sanitarnym.

Rzeczywistość, jak zwykle, przebija fikcję :(

m4rkiz
Contagion 2011, ale tam śmiertelność wynosiła coś koło 1/4 OIDP
J.R.
2021-07-22 06:33:02 UTC
Post by A. Filip
* Książka musi być wydana najpóźniej w 2018
* książki wydane po polsku mają fory
* im bardziej podobne do kowida tym lepiej
To co mnie "natchnęło" AFAIR nie wyszło po polsku.
Może to? https://en.wikipedia.org/wiki/Lockdown_(novel)

"Lockdown is a 2020 mystery thriller by Scottish crime writer Peter May,
set against the background of a deadly influenza pandemic. May wrote the
novel in 2005, but it was rejected by publishers[1] as being
unrealistic. During the COVID-19 pandemic and resulting lockdowns in
2020, the book was finally published. "
J.R.
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
czyli fallouty i FEV nie spełniają wymagań?
a to dobry wirus był, i supermutanty i ghule i szpony i gekony
oraz te pokraki z dwojki odpadają? :-(
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
Piotr Wladyka
2021-08-11 01:00:50 UTC
Już chyba po terminie, ale właśnie czytam "Ostrze Tyshalle'a" (by Matthew Woodring Stover), gdzie w ramach reminiscencji historycznych jest mowa o wirusie HRPV (klon wścieklizny), który uciekł z laboratorium w Indonezji i (w odróżnieniu od covid-a) zdziesiątkował ludzkość.
--
Vlad P.