King, nowy horror
J.R.
2021-05-08 19:19:33 UTC
Przeczytałem nową książkę Stephena Kinga "Później" i mam do was pewne
pytanie.
Książka - jak to u Kinga - czyta się dobrze, wciąga, nie nudzi...
Rzemieślnik jak się patrzy!
Jest tylko jeden problem - zarówno na okładce, jak i w treści powtarza
się wielokrotnie informacja, że to horror.
Jak dotąd żyłem w przekonaniu, że horror powinien choć trochę straszyć i
to jest moje pytanie do was - powinien?
Może jestem już zepsuty, ale ta książka nie przestraszyła mnie nawet
odrobinę. To już islandzki kryminał, w którym do usunięcia zwłok
potrzebna jest zamrażarka, piła i tygrys ma mocniejsze, bardziej
przerażające sceny.
J.R.
jn
Prosze o namiar na ten islandzki kryminal.
J.R.
2021-05-09 20:25:50 UTC
Post by jn
Post by J.R.
[...]
Trochę poza tematem grupy... Sigurdardóttir Lilja
https://www.empik.com/szukaj/produkt?author=sigurdard%C3%B3ttir+lilja
(Nie mylic z Yrsą, też z Islandii) Cykl Reykjavik Noir.
J.R.
jn
2021-05-10 09:45:26 UTC
Post by J.R.
Trochę poza tematem grupy...
życie...
następnym razem przekierujemy na właściwą grupę
dziękuję za linka