Quiz 184/2020 - polityka etyka nie tyka
2020-12-16 14:36:04 UTC
Kto mawiał: "nie pozwól, aby twoje zasady moralne powstrzymały cię od
zrobienia tego, co słuszne"?
Radek
2020-12-17 08:30:08 UTC
Kto mawiał: "nie pozwól, aby twoje zasady moralne powstrzymały cię od
zrobienia tego, co słuszne"?
To dosłowny cytat? Bo coś nie googlalny ;)

R.

Ps. I am back.
Dawid Rutkowski
2020-12-17 10:01:14 UTC
googlalny po przełożeniu na oryginalny language ;P
Artur Stachura
2020-12-17 15:12:46 UTC
Post by Dawid Rutkowski
Post by Radek
Post by Artur Stachura
Kto mawiał: "nie pozwól, aby twoje zasady moralne powstrzymały cię od
zrobienia tego, co słuszne"?
To dosłowny cytat? Bo coś nie googlalny ;)
googlalny po przełożeniu na oryginalny language ;P
Cytat z pamięci, dosłownie nie chciałem, bo zaraz by się ujawnił
jakiś specjalista od grepowania katalogu z ebookami :->

A po przetłumaczeniu łatwiej, bo powiedzenie stało się dość
popularne. O ile się wie, że trzeba przetłumaczyć.
Mirek Bogdanowicz

M.B.
Artur Stachura
2020-12-19 11:10:49 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Artur Stachura
Post by Dawid Rutkowski
Post by Radek
Post by Artur Stachura
[...]
I. Asimov, "Fundacja".
m4rkiz
2020-12-17 09:55:26 UTC
Salvor Hardin?
Artur Stachura
2020-12-17 15:07:49 UTC
Post by m4rkiz
Post by Artur Stachura
Kto mawiał: "nie pozwól, aby twoje zasady moralne powstrzymały cię od
zrobienia tego, co słuszne"?
Salvor Hardin?
Tak! Właśnie się zastanawiałem, jaką podpowiedź dać, ale nie trzeba
było :-)

Następny quiz Twój, oczywiście.