Dwa pytania - jedno formalnoproceduralne, drugie z epoki dinozaurów
Add Reply
Mirek Bogdanowicz
2021-02-09 21:46:55 UTC
1. Gdybym, niestety, miał robić nowy quiz, to czy będą się liczyć 100-stronicowe bajki (właśnie przypomniał mi się tytuł, bo nawet w Najważniejszej Bibliotece Warszawy "czytelnicy" wycinają obrazki, a ja miałem problemy, żeby zrobić fotki ilustracji). Kilka lat temu wypożyczyłem sobie zbiór 6 protoscenariuszy filmowych (inaczej nie idzie tego nazwać) Ścibor-Rylskiego (nie tego, o którym myślisz, kotku) i strony z "momentami" były wycięte a. wyrwane. Przez czytelników. Jeden scenariusz ne był zrealizowany - o Birkucie.

2. Zrzędzić będę w kolejnym poście. Zmęczyłem się tą zimą.

M.B.
Freja Draco
2021-02-10 10:12:58 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
1. Gdybym, niestety, miał robić nowy quiz, to czy będą się liczyć
100-stronicowe bajki
Jeśli zostały wydane w osobnej książce, albo jeśli (zwłaszcza) stanowią
zbiór historii powiązanych bohaterem wydanej w książce, to tak.
Post by Mirek Bogdanowicz
2. Zrzędzić będę w kolejnym poście. Zmęczyłem się tą zimą.
Możliwe.