Zapowiedzi: Sztejer 4 [2021-09-01]
Add Reply
A. Filip
2021-08-06 09:32:54 UTC
https://www.swiatksiazki.pl/catalogsearch/result/?q=9788366955028
Tytuł: Sztejer. Kroniki Torunium
Autor: Robert Foryś
Kategorie: Książki / fantastyka / science fiction
Wydawca: WarBook
EAN: 9788366955028
Ilość stron: 400
Data wydania: 2021-09-01
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
tego samego dnia będzie premiera dwu tomów opowiadań Eriksona o
dwu użytkownikach Groty Kaptura i ich wiecznie naćpanego
służącego :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-08-06 19:24:23 UTC
Post by cana
tego samego dnia będzie premiera dwu tomów opowiadań Eriksona o
dwu użytkownikach Groty Kaptura i ich wiecznie naćpanego
służącego :-)
A jakaś "ocena własna"/zanęta?

Jak dla mnie Sztejer cykl był przy górnej granicy drugiej ćwiartki.
IMHO Zainteresowanym sf&f przeczytać warto ale na kolana nie powala.
A wrzuciłem bo może ktoś potrzebuje inspiracji do gry komputerowej ;-)
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by A. Filip
A jakaś "ocena własna"/zanęta?
to opowiadania z uniwersum MKP, czyli dark fantasy, ale ciut
lżejsze niz cykl macierzysty w którym ta radosna para
jednopochwyconych nekromantów też się pojawia.

Moim zdaniem warto
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC
zwyczajem MAGa jest juz obsuwa :-)
15.09 ma być premiera
ale cena miła
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||
A. Filip
2021-08-27 04:56:54 UTC
Post by cana
zwyczajem MAGa jest juz obsuwa :-)
15.09 ma być premiera
ale cena miła
1. A podasz link? Po księgarniach internetowych wisi dalej 1 września
jako data premiery.

2. Czy to na pewno będzie coś nowego? Czytałem parę komentarzy z
przypuszczeniami w duchu że nowy to będzie (tylko) tytuł :-)
--
A. Filip
A. Filip
2021-08-27 07:11:46 UTC
Post by A. Filip
Post by cana
[...]
0. To Mag czy Warbook jest wydawcą *czwórki*?
--
A. Filip
cana
1970-01-01 00:00:00 UTC