Proxima
J.R.
2020-12-26 16:29:18 UTC
Film, nie książka. https://www.imdb.com/title/tt7374926/

Podobało się wam? Fragment zaczynający się 20 minut przed końcem filmu
(skok przez płot i ciąg dalszy) jest nie na moje nerwy.
J.R.
2020-12-26 22:36:48 UTC
Użytkownik "J.R." napisał w wiadomości grup
Post by J.R.
Film, nie książka. https://www.imdb.com/title/tt7374926/
Podobało się wam? Fragment zaczynający się 20 minut przed końcem filmu
(skok przez płot i ciąg dalszy) jest nie na moje nerwy.
Nawet nie próbowałem oglądać, skroro nawet trailer sprzedaje ten film jako
opowieść o mamuś-córuś
J.R.
2020-12-29 08:02:53 UTC
Post by
Post by J.R.
[...]
To ja może opiszę sytuację nie na moje nerwy - spoiler, więc w rot-13

Cnav wrfg jlglcbjnan qb ybgh an fgnpwr xbfzvpmaą, ceml pmlz wrfg gb ybg
qbść jlwągxbjl - ebpmal cbolg wnxb jfgęcar cemltbgbjnavr qb ybgh an
Znefn. Fgneg zn bolć fvę m Onwxbaheh.
Cnav zn zężn, m xgóelz fvę ebmjvbqłn v póexę j jvrxh fmxbyalz, gnx 8 - 9
yng.
M cbjbqój xbzhavxnplwalpu póexn avr qbgnełn an bfgngavą cemrq bqybgrz
btóyaą xbasrerapwę cenfbją, genpąp glz fnzlz bfgngavą fmnafę an xbagnxg
svmlpmal m zngxą.
Cbgrz mnpmęłn fvę cemrqfgnegbjn xjnenagnaan v tql póexn jerfmpvr qbgnełn
qb bśebqxn, zbtłl fbovr cbtnqnć cemrm fmloę. V gh póexn cemlcbzavnłn
zngpr, żr zvnłn bovrpnar btyąqnavr enxvrgl.
J abpl bjn cnav jlpubqmv m bśebqxn xjnenagnaal cemrm cvjavpę, cbgrz ubc
cemrm cłbg, qb ubgryh "pljvyartb", ohqmv póexę v gnxfójxą wnqą qb cbyn
fgnegbjrtb. Gnz cemrpubqmą cbq fvngxą btebqmravn v cbqpubqmę oyvżrw,
żrol cbcngemrć an vzcbahwąpą enxvrgę.

W tym momencie moje nerwy przestały wytrzymywać napięcie. Złapią, pobije
się z kimś?

R gnz. Pvępvr, cnav cbq celfmavprz cbyrjn fvę wnxąś pmrejbaą znmvą v
anfgęcartb qavn bqynghwr wnx tqlol avtql avp.
J.R.
Czyli dobrze wyczułem smród kupy :-)
Freja Draco
2020-12-29 10:43:27 UTC
Post by J.R.
[...]
No to przynajmniej już wiesz, skąd się biorą ci wszyscy geniusie, którzy
na obcych planetach zdejmują hełmy zaraz po wylądowaniu :)

2020-12-29 15:14:58 UTC
Post by J.R.
Post by
Post by J.R.
[...]
[ ciach opis ]

Bardzo realistyczne. Zabrakło fantazji twórcom, aby bohaterka,
wykorzystując swój uprzywilejowany status, załatwiła swoją rodzinną
sprawę wjeżdżając na ten kosmodrom rządową limuzyną z obstawą.
No, ale Amerykanie mogli nie wiedzieć, jak się to robi na Wschodzie.
(P,NMSP)
J.R.
2020-12-29 17:20:25 UTC
[...]
Jaki znów uprzywilejowany status? Kobieta z Francji powinna siedzieć
cicho i dziękować wszystkim, ze w ogóle ma szansę polecieć.
J.R.
To zalezy czy umie jesc widelcem.
Artur Stachura
2020-12-29 19:34:21 UTC
Post by J.R.
Post by Artur Stachura
[...]
Oj, to było tylko takie luźne skojarzenie... Kwarantanna, zakaz
wstępu, osoby specjalnego znaczenia...