Licytacja: Najbardziej politycznie poprawna nazwa zombie/wampira/… w SF&F :-)
A. Filip
2020-11-05 00:09:13 UTC
Na otwarcie wampir po angielsku:

https://thelaundryfiles.fandom.com/wiki/PHANG
Code name for vampire
[…] a Person of Hemophagic Autocombusting Nocturnal Glamour, or
whatever the fuck the politically correct acronym stands for this
morning.
--
A. Filip
Maciek
2020-11-10 21:00:28 UTC
Dnia Thu, 05 Nov 2020 01:09:13 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

(...)

Zombie - świeży inaczej

Wampir - wegesceptyk na pozycjach skrajnych
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Freja Draco
2020-11-11 00:50:29 UTC
Post by Maciek
(...)
Zombie - świeży inaczej
Wampir - wegesceptyk na pozycjach skrajnych
Ale to ma być przytoczone z jakiegoś tekstu czy samodzielnie wymyślone?

A. Filip
2020-11-11 01:47:22 UTC
Post by Maciek
(...)
Zombie - świeży inaczej
Wampir - wegesceptyk na pozycjach skrajnych
Ale to ma być przytoczone z jakiegoś tekstu czy samodzielnie
wymyślone?
Z podaniem źródła/książki SF&F z założenia mają fory na tej grupie że o
tytule wątku tez wspomnę :-)
--
A. Filip
Maciek
2020-11-12 14:35:29 UTC
Post by A. Filip
Z podaniem źródła/książki SF&F z założenia mają fory na tej grupie że o
tytule wątku tez wspomnę :-)
Aaaa.... czytnik mi uciąl wątek i nie zauważyłem :)

Znam tylko jedną pozycję SF, w której pojawia się wampir, ale nie kojarzę
żadnych politopoprawnych określeń.
Nad "F" jeszcze myślę.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Freja Draco
2020-11-12 21:18:58 UTC
Post by A. Filip
Post by Freja Draco
Post by Maciek
(...)
[...]
Homo sapiens vampiris

- Ślepowidzenie, Peter Watts

Chociaż wyznawcy poprawności politycznej z tamtego świata zapewne
nazywaliby ich osobami ze Skazą Krzyżową.