Zebralimy sę. tu cjyba na tarło dunozaurów
Add Reply
Mirek Bogdanowicz
2021-01-31 21:50:47 UTC
Pamiętam, jak na "Targach Ksiązki" pod Pałacem Kultury kupiłem van Vogta, z którego potem zrobili "Aliena". Oglądałem to w "Bajce" i byłem bardzo ukontentowany, że za mną była tylko ściana. Niewiele wcześniej w "Iluzjonie" widziałem japoński film "Kobieta-diabeł" - nie udało się uciec z łóżka :-(

M.B.
Freja Draco
2021-02-01 11:13:52 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
na "Targach Ksiązki" pod Pałacem Kultury kupiłem van Vogta, z którego
potem zrobili "Aliena". Oglądałem to w "Bajce" i byłem bardzo
ukontentowany, że za mną była tylko ściana.
Dlaczego byłeś ukontentowany, że już tylko ściana?

m4rkiz
Bo nic nie dyszało w kark zapewne.
Mirek Bogdanowicz
2021-02-09 20:53:19 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
[...]
Bo nic nie wyjdzie z tyłu (zapomniałem wtedy o Ixtlu, a kotka, który przenika ściany to Heinlein jeszcze nie napisał).

Miałem znajomego, który uwielbiał horrory klasy B (w epoce VHS), ale na wszelki wypadek siadał na pielusze dla dorosłych.

M.B.
Andrzej P. Wozniak
2021-02-10 02:57:22 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Freja Draco
Post by Mirek Bogdanowicz
[...]
Nie wiem, kiedy oglądałeś „Obcego”, ale od kwietnia 1983 powinieneś mieć
świadomość, że istnieje Ghost[*], który może zrobić to, czego najbardziej
się obawiasz, i tę ścianę zniknąć…

[*] Andrzej Ziemiański, Andrzej Drzewiński, Młody Technik 4/1983.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
Mirek Bogdanowicz
2021-02-10 07:06:01 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Freja Draco
[...]
O_O

Ciekawe, czy w mojej czytelni mają archiwalne MT (bo "Dialog" z lat 60. to i owszem). A najlepsze jest to, że nigdzie nie idzie dostać "Położenia klasy robotniczej w Anglii".

M.B.
J.R.
2021-02-10 07:13:37 UTC
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Freja Draco
[...]
Archiwalne numery MT, praktycznie wszystkie, można uzyskać z serwisu,
którego nazwy nie wypada podawać w całości: cho*
J.R.
Andrzej P. Wozniak
2021-02-10 10:33:00 UTC
Post by J.R.
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Mirek Bogdanowicz
Post by Freja Draco
[...]
Po co płacić za coś, co można za darmo pobrać z archive.org? W komplecie
są roczniki od 1953 do połowy 1991, kiedy czasopismo zmieniło format i
wydawcę. Serwis udostępnia pliki do bezpośredniego pobrania lub torrenty.
Więcej szczegółów było w marcu zeszłego roku na pl.misc.elektronika w
wątku „Młody technik-roczniki”.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
J.R.
2021-02-10 12:21:40 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by J.R.
[...]
Żeby jeszcze mieli w tym archiwum "Horyzonty Techniki" - te, których
brak w w/w serwisie...
A może ktoś ma numer MT z felietonem Michała Szurka "Fermat trafił pod
strzechy"?
Ten felieton zainspirowany był opowiadaniem "Najlepszy teoremat Fermata"
z NF 3/1999.
--
J.R