Quiz 64/2021 - anty-angelo-kracja
2021-07-01 22:03:47 UTC
Europa gdzieś w okolicach renesansu, tyle że w tamtym świecie historia
wygląda inaczej.

W kraju, który u nas byłby Francją rządzą upadłe anioły.

Prostytucja jest sakramentem.

Upodobania masochistyczne są uznawane za przejaw szczególnego talentu.

A szef upadłych aniołów naucza ludzi, że mają się kochać.

Książka (a w sumie cykl), jak właśnie sprawdziłam, pojawiła się już trzy
lata temu w quizie, ale może warto przypomnieć]

2021-07-02 15:34:52 UTC
[...]
Autorka jest Amerykanką 50+.
Pisuje tylko fantasy.

Jak się właśnie dowiedziałam:
- W opisanym powyżej świecie umieściła aż dwie trylogie powieści.
- Napisała też coś, co zawsze chciałam przeczytać: historię w stylu
Władcy Pierścieni opisaną z perspektywy przegrywającej, złej(?) strony
konfliktu.

Dawid Rutkowski
2021-07-02 16:36:12 UTC
Z Kiryłem Yeskowem zgadza się tylko tematyka tej powieści (tzn. tej o wojnie o pierścień z perspektywy mordoru).
Michal Jankowski

MJ
Freja Draco
2021-07-02 18:37:32 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Freja Draco
Autorka jest Amerykanką 50+.
Pisuje tylko fantasy.
- W opisanym powyżej świecie umieściła aż dwie trylogie powieści.
Trzy chyba, nie?
Masz rację - trzy.
To jak wiesz (nawet lepiej) to odpowiadaj :)

Michal Jankowski
2021-07-02 19:07:08 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by Freja Draco
Autorka jest Amerykanką 50+.
Pisuje tylko fantasy.
- W opisanym powyżej świecie umieściła aż dwie trylogie powieści.
Trzy chyba, nie?
Masz rację - trzy.
To jak wiesz (nawet lepiej) to odpowiadaj :)
Nie mogę w kółko zatrzymywać quizu.

MJ
Freja Draco
2021-07-02 23:27:18 UTC
[...]
Szef upadłych aniołów narodził się z krwi Jezusa zmieszanej ze łzami
Marii Magdaleny.

2021-07-03 19:52:49 UTC
[...]
Panie Elua pomóż im zgadnąć.

2021-07-03 21:43:58 UTC
[...]
No dobra, bo zaraz zaprzedasz duszę demonom piekielnym: Jacqueline
Carey, "Strzała Kusziela".

Wyguglałem bezwstydnie, więc napisz proszę, czy warto czytać, bo mam
obawę, że to harlekin w scenerii fantasy.
2021-07-04 16:20:55 UTC
Wyguglałem bezwstydnie, więc napisz proszę, czy warto czytać, bo mam
obawę, że to harlekin w scenerii fantasy.
Przyznam, że nie wiem, bo jakoś nigdy dotąd nie przeczytałam.

Aczkolwiek dawno temu polecała mi to znajoma mająca wówczas więcej lat
niż ja teraz, a znajomą mam za raczej za sensowną osobę. Chociaż
podejrzewam, że wskazane jest tu też zainteresowanie tematem hm...
seksualności alternatywnej.