[spoiler] Limes inferior - czy ktos moze wytlumaczyc...
iosellin
2004-10-20 23:26:11 UTC
.. jak nalezy rozumiec zakonczenie? Troche mnie zaskoczylo, ksiazka bardzo
mi sie podobala i w ogole, a tu takie dziwaczne zakonczenie, ktorego chyba
nie rozumiem ;) Czyzby bohater po prostu sie otrul? (ta pastylka z
zelatyna...) Moglby ktos obryty w tematyce Zajdla, objasnic, co tak naprawde
sie stalo na ostatniej stronie i kim byla Alicja?

Z gory dziekuje ;)
ios.
Wojciech Orlinski
My taxes went to Iraq and all I got was this lousy sig.
Jan Rudziński
2004-10-22 06:39:03 UTC
Cześć wszystkim
Post by Wojciech Orlinski
[...]
Raczej czerwcem '89. Tak, antycypował.
--
Pozdrowienia
Janek http://www.astercity.net/~janekr
Niech diabli porwą? To się da zrobić...
Godryk
2004-10-22 06:57:19 UTC
I nastał wieczór, i stał się zaranek,
Post by Jan Rudziński
Cześć wszystkim
Post by Wojciech Orlinski
[...]
"A co mi tu pani będzie antycypować!"

P.S. "Alice, who the fuck is Alice?!..."
--
Godryk :: Tomek Marcinkowski :: http://godric.sf-f.pl
Szukam mieszkania do wynajęcia w Warszawie:
http://godric.sf-f.pl/szukam.html
Wojciech Orlinski
2004-10-22 08:22:08 UTC
Post by Jan Rudziński
Post by Wojciech Orlinski
[...]
Akurat. Czerwca '89 to nikt nie przewidział.
My taxes went to Iraq and all I got was this lousy sig.
Krystyna Chodorowska
2004-10-23 09:09:03 UTC
Post by iosellin
.. jak nalezy rozumiec zakonczenie?
Następny... Chyba zacznę doprowadzać Ewę do płaczu, rzucając tu parę
uwag o moich czasach i dzisieszej młodzieży ;->

pozdrawiam
K. The Dzisiejsza Młodzież Załamana
--
Bookworms will rule the world.
(after we finish the background reading)
Igor Wawrzyniak
2004-10-23 09:18:38 UTC
Post by Krystyna Chodorowska
Post by iosellin
.. jak nalezy rozumiec zakonczenie?
Następny... Chyba zacznę doprowadzać Ewę do płaczu, rzucając tu parę
uwag o moich czasach i dzisieszej młodzieży ;->
Może ktoś to porządnie napisze i wrzuci się do FAQ, obok
Pipoka i "Dzieci Hildora"?
--
Igor Wawrzyniak
Sygnaturka nieczynna do czasu napisania magisterki
Hubert Taler
2004-10-23 09:56:27 UTC
Post by Wojciech Orlinski
pastylka z zelatyna...) Moglby ktos obryty w tematyce Zajdla,
objasnic, co tak naprawde sie stalo na ostatniej stronie i kim byla
Alicja?
Sierpniem '80.
Eee, spłycasz. Niech każdy rozumie po swojemu (a niechby i tak że
bohater się otruł /zmarł etc.)
H.
Krystyna Chodorowska
2004-10-23 10:41:29 UTC
Post by iosellin
[...]
Kiedyś popełniłam coś takiego <c86e0j$gku$***@atlantis.news.tpi.pl>
... moze pomoże?
(opiekunowi FAQ - ktokolwiek nim teraz jest - nie ludziom nie
rozumiejącym zakończenia)

pozdrawiam
K.
Wojciech Orlinski
2004-10-23 16:02:37 UTC
Post by Hubert Taler
Post by Wojciech Orlinski
[...]
Spłyca osoba, która zadaje pytania typu "co tak naprawde sie stalo na
ostatniej stronie i kim byla Alicja?".
--
C'est moi Seskapile, le pirate tres classe
Je suis toujours pret a vous faire une crasse
Delfino Delphis
2004-10-23 22:25:42 UTC
On Thu, 21 Oct 2004 20:49:15 +0000 (UTC), Wojciech Orlinski
Post by Wojciech Orlinski
Sierpniem '80.
Hmm nie zmienia to faktu, ze zakonczenie jakies takie naiwne.
Gdyby tak latwo bylo polozyc komunizm, ot pastylka i juz...

Delfino
Per aspera ad astra
Michal Radomil Wisniewski
2004-10-23 22:27:09 UTC
Post by Delfino Delphis
Post by Wojciech Orlinski
Sierpniem '80.
Hmm nie zmienia to faktu, ze zakonczenie jakies takie naiwne.
Gdyby tak latwo bylo polozyc komunizm, ot pastylka i juz...
Chcieć to móc.

m.
Maciej K. Nowak
2004-10-23 22:28:51 UTC
Post by Delfino Delphis
Hmm nie zmienia to faktu, ze zakonczenie jakies takie naiwne.
Gdyby tak latwo bylo polozyc komunizm, ot pastylka i juz...
o_O
Maciej
Paweł Pluta
2004-10-23 22:31:57 UTC
Post by Wojciech Orlinski
Sierpniem '80.
Hmm nie zmienia to faktu, ze zakonczenie jakies takie naiwne.
Gdyby tak latwo bylo polozyc komunizm, ot pastylka i juz...
Ależ na tym właśnie polega ta słynna polska political fiction.

Paweł Pluta
--
-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.
iosellin
2004-10-23 22:40:35 UTC
Post by Wojciech Orlinski
Spłyca osoba, która zadaje pytania typu "co tak naprawde sie stalo na
ostatniej stronie i kim byla Alicja?".
Hmm, no coz, nie wiedzialam, ze to takie 'misterium', ze zapytanie o co tam
chodzi automatycznie splyca :P Prosze w takim razie o wybaczenie ;) A moje
pytanie wzielo sie stad, ze ksiazka naprawde mi sie spodobala, no oprocz tego
wlasnie zakonczenia i zastanawiam sie, moze czegos nie zrozumialam, a moze
cos zrozumialam zle. Abstrahujac od tego, ze jakos Walesa do roli wysoce
inteligentnego Sneera za grosz mi nie pasuje ;) zastanawiam sie nad bardziej
uniwersalna wymowa tej ksiazki. Ale chyba widze, ze bede musiala z tymi
pytaniami zwrocic sie do innych osob, wobec czego przepraszam za zamieszanie.

eot.

ios.
iosellin
2004-10-23 22:44:15 UTC
Post by Krystyna Chodorowska
Następny... Chyba zacznę doprowadzać Ewę do płaczu, rzucając tu parę
uwag o moich czasach i dzisieszej młodzieży ;->
P.S - Jesli juz, to nastepna ;) No i dziekuje za komplement - ale niestety,
mlodzieza to ja juz nie jestem ;)

ios.
Wojciech Orlinski
2004-10-23 22:47:15 UTC
Post by Wojciech Orlinski
Sierpniem '80.
Hmm nie zmienia to faktu, ze zakonczenie jakies takie naiwne.
Gdyby tak latwo bylo polozyc komunizm, ot pastylka i juz...
Pewnie nigdy nie przeżyłeś tzw. annus mirabilis (ważne: dwa "n"), czyli
takiego roku, po którym jeszcze wiele lat poeci pisać będą "o roku
ów!". W takim roku dramatycznie spada liczba rozwodów i samobójstw oraz
spożycie alkoholu, bo ludzie nagle widzą dla siebie Nową Nadzieję. A
pisarze piszący powieści, w których w zakończeniu główny bohater ma
zginąć a wszystko ma się okazać totalnie nieuleczalnym syfem, dopisują
na kolanie happy-end od czapy. Typowe przykłady takich lat w historii
Europy to 1789, 1848, 1905, 1968 czy nasz rodzimy 1980 a potem 1989.
Potem wszystko wraca do normy, ku uciesze gorzelników.
--
Si nous sommes de sacres pirates
Nous ne sommes pas de ceux qui ratent
Wojciech Orlinski
2004-10-23 22:50:48 UTC
Post by iosellin
Post by Wojciech Orlinski
Spłyca osoba, która zadaje pytania typu "co tak naprawde sie stalo na
ostatniej stronie i kim byla Alicja?".
Hmm, no coz, nie wiedzialam, ze to takie 'misterium', ze zapytanie o co
tam chodzi automatycznie splyca :P
Każda książka to takie 'misterium', ze zapytanie o co tam chodzi
automatycznie splyca.
--
Pour votre terreur, je suis Seskapile
Pour notre bonheur, vous vous tombez pile
Maciej K. Nowak
2004-10-23 22:55:45 UTC
Post by Wojciech Orlinski
Każda książka to takie 'misterium', ze zapytanie o co tam chodzi
automatycznie splyca.
Telefoniczna też? :-)
Maciej
iosellin
2004-10-24 00:40:38 UTC
Post by Wojciech Orlinski
Każda książka to takie 'misterium', ze zapytanie o co tam chodzi
automatycznie splyca.
Nie wiem, czy zazdroscic czy wspolczuc. Jestes takim geniuszem, ze dokladnie
rozumiesz kazda przeczytana przez siebie ksiazke, czy tez ignorantem ktory
uwaza, ze jesli czegos nie rozumie to znaczy ze to jest niezrozumiale i tak
ma byc? Polecam podreczniki do kwantow, to dopiero bedzie misterium, jesli
uprzesz sie nikogo nie pytac, o co tam chodzi ;)

Pzdr,
ios.
Następna strona >
Strona 1 z 13